خانهاخبار
اپل معاون سابق بخش باتری‌های سامسونگ را به استخدام خود درآورد

اپل معاون سابق بخش باتری‌های سامسونگ را به استخدام خود درآورد

معاون سابق مجموعه سامسونگ SDI که بر تولید باتری‌های این شرکت تمرکز داشت به استخدام اپل درآمد تا شایعه راه‌اندازی واحد تولید باتری‌های اپل بیش از پیش قوت بگیرد.
۱۳۹۷/۱۱/۸

اپل به تازگی سونهو آن (Soonho Ahn)، معاون ارشد سابق بخش باتری‌های نسل بعد و نوآوری‌های مواد مجموعه سامسونگ SDI، را به عنوان مدیر بخش توسعه باتری‌های خود استخدام کرد.

سونهو آن کار خود را در سال ۲۰۱۵ به عنوان معاون ارشد بخش تحقیق و توسعه باتری‌های نسل بعد در مجموعه سامسونگ SDI شروع کرد. او مسئولیت قسمت مواد جدید و بهینه‌سازی‌شده آنود و کاتد، الکترولیت‌های جامد، افزودنی‌های مفید الکترولیتی، غشاهای جداساز پوشش‌دار، و طراحی سلول‌هایی را برعهده داشت که برای پشتیبانی از شارژ سریع ساخته می‌شدند.

آقای آن در دسامبر سال ۲۰۱۵ به عنوان معاون ارشد واحد توسعه باتری‌های این مجموعه منصوب شد تا مسئول شارژ سلول‌های لیتیوم یونی و اداره تولید این محصولات باشد. علاوه بر این، او وظیفه تولید سلول‌های استوانه‌ای، منشوری و پلیمری را داشت که برای ابزارهای برقی، خودروهای الکتریکی، دورچرخه‌های برقی، تلفن‌های هوشمند و غیره استفاده می‌شود.

بلومبرگ تاکید می‌کند که اپل در گذشته از باتری‌های مجموعه سامسونگ SDI برای تامین انرژی محصولات خود استفاده کرده است. حالا این استخدام می‌تواند نشانگر این باشد که شاید اپل می‌خواهد مجموعه‌ای اختصاصی برای تولید باتری راه بیندازد و در محصولات آتی خود از این حیث به خودکفایی برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیاوش

۱۳۹۷/۱۱/۸
من تا الان شک داشتم اما حالا میشه با اطمینان گفت سامسونگ خیلی از اپل برتره و اپل فقط شده یک دستگاه کپی