خانهاخبار
محبوبترین دوره‌های آنلاین 2018 را بشناسید

محبوبترین دوره‌های آنلاین 2018 را بشناسید

کدام کلاس آنلاین برای شما مناسب است؟ شاید یکی از این دوره‌ها بتواند به شما کمک کند!
۱۳۹۷/۱۱/۲

تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری مادام العمر شما را غنی‌تر، شادتر و حتی محبوب‌تر خواهد ساخت. البته این روزها شما نباید برای آموزش خود خانه‌تان را ترک کنید. در گذشته همیشه کتاب‌ها یک گزینه محبوب برای یادگیری در خانه محسوب می‌شد. اما با تشکر از مجموعه‌ای باور نکردنی از دوره‌های بی نظیر آنلاین، شما می‌توانید آموزش و راهنمایی از برخی هوشمندانه‌ترین ذهن‌ها در دنیا را به راحتی حتی بر روی مبل منزل خود دریافت کنید.

image

اما کدام یک از هزاران گزینه را باید انتخاب کنید تا در سال 2019 به شما کمک کند؟

به مانند هر سال Coursera اخیرا لیستی از محبوب‌ترین دوره‌های سالانه خود را منتشر کرده است. از یادگیری ماشین گرفته تا روانشناسی مثبت اندیشی و زبان چینی، تقریبا گزینه‌ای برای همه وجود دارد.

  1. یادگیری ماشین: یاگیری ماشین برای دانشجویان سراسر جهان به یکی از داغ‌ترین مهارت‌های فنی تبدیل شده است که برای یادگیری آن توجه ویژه‌ای می‌کنند. Coursera توضیح می‌دهد: «یادگیری ماشین امروزه در ماشین‌های خود ران، پردازش گفتار، جستجوی مؤثر در فضای اینترنت و درک عمیق از نقشه ژنوم انسان و بسیاری از موارد دیگر کاربرد موثری دارد. شما می‌توانید با این علم به یک شغل پر تقاضا و با درآمد بالا دست پیدا کنید. این دوره‌ها توسط نوابغ دانشگاه استنفورد ارائه می‌شود.
  2. یادگیری نحوه یادگیری! این مسئله شامل ابزارهای قدرتمند روانشناختی برای کمک به استادان و معلمان است که که دشواری هر آنچه که می‌خواهید یاد بگیرید را برایتان آسان می‌کند. این دوره‌های سریع و کارآمد را مدیون اساتید دانشکده مک مستر در سن دیگو کالیفرنیا هستیم.
  3. دانش بهتر بودن: اگر شما هنوز از آنچه آموخته‌اید ناراضی هستید، پس نقطه قوت علمتان چیست؟ این دوره بسیار محبوب دانشگاه ییل به شما کمک خواهد کرد تا علم را برای علاقه خویش یاد بگیرید و علاقه خود را در ذهنتان درک کنید.
  4. فناوری‌های بیت کوین و رمزنگاری:  با اینکه قیمت بیت کوین ممکن است کاهش یابد، اما علاقه به موضوع فناوری‌های پایه‌ای آن هنوز بالا است. اگر شما نیز به این مباحث علاقه دارید در این دوره آنلاین از دانشگاه پرینستون شرکت کنید تا مطالب جدیدی را بیاموزید.
  5. طراحی الگوریتم: این دوره دیگری ارائه شده از دانشگاه پرینستون است که برای تمام برنامه نویسان بسیار ضروری به نظر می‌رسد. هر برنامه نویسی در دنیای کامپیوتر نیاز به دانستن طراحی الگوریتم و شناخت ساختارهای داده‌ای دارد. این رویکرد با تاکید بر برنامه نویسی کاربردی و تجزیه و تحلیل عملکرد الگوریتم‌ها در زبان برنامه نویسی جاوا ارائه می‌شود.
  6. انگلیسی برای توسعه دهندگان حرفه‌ای: آیا در زمینه زبان انگلیسی حرفه‌ای نیستید و احساس ضعف دارید؟ خوب است بدانید شما تنها نیستید! این دوره مفید از دانشگاه پنسیلوانیا برای سخنرانان غیر انگلیسی زبان طراحی شده است که در سال 2018 هزاران تن را جذب آموزش‌های خود کرده است.
  7. آشنایی با بازارهای مالی: در بازارهای مالی چه اتفاقی می‌افتد؟ چه می‌شود وقتی که بازارها بالا و پایین می‌روند، عملکرد اجتماعی جامعه در هنگاه مواجهه با این نوسانات چیست و بهترین عکس العمل در مقابل آن چه می‌تواند باشد؟ این محتوای دوره‌ای است که دانشگاه ییل وعده داده است.
  8. مقدمه‌ای بر روانشناسی: برای کسانی که در زمینه ذهن و روح و روان انسان کنجکاو هستند، این دوره طراحی شده توسط دانشگاه تورنتو بسیار مفید به نظر می‌رسد. اساتید تورنتو جالب‌ترین آزمایشات روانشناسی و بحث در مورد پیامدهای این مطالعات را طی دوره مفیدی برای درک عمومی ما از ذهن و رفتار انسانی اماده نموده‌اند.
  9. دوره پر طرفدار دیگر آموزش زبان اسپانیایی از دانشگاه ملی آتونومای مکزیکو است. این دوره شامل آموزش‌های مالی به همراه زبان تخصصی اسپانیایی است که برای بازرگانان اسپانیایی زبان آماده گردیده. در سال‌های اخیر میزان درآمد و سطح عملکرد مالی کشورهای اسپانیایی زبان بسیار رشد داشته است.
  10.  آموزش چینی برای مبتدی‌ها: یادگیری یک زبان دوم برای حرفه و ذهن شما بسیار عالی است. پس چرا در این دوره مقدماتی از دانشگاه پکن زبان چینی را امتحان نکنید؟
image

شما کدام مهارت و یا موضوع جدید را در سال 2019 یاد می‌گیرید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)