خانهاخبار
بنچمارک تبلت مرموز سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید پای

بنچمارک تبلت مرموز سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید پای

یک تبلت مرموز سامسونگ با شناسه SM-T515 در پایگاه بنچمارک مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج بنچمارک نشان می‌دهند که دستگاه مذکور یک میان رده تازه است که از 2 گیگابایت رم بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰

در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی منتشر شد که ادعا می‌کردند کمپانی سامسونگ چند مدل تبلت تازه را در دست توسعه دارد. یکی از همین تبلت‌های تازه با شناسه SM-T515 حالا در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شده و مورد آزمون قرار گرفته است.

image

سامسونگ ممکن است که این تبلت تازه را در فوریه امسال در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC و در بارسلونای اسپانیا معرفی کند. این دستگاه هوشمند توانسته است در آزمون بنچمارک مذکور در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1283 و 4017 را به دست آورد.

این دستگاه احتمالا یک تبلت میان رده است!

با توجه به اطلاعات مندرج درون فهرست مشخصات Geekbench به نظر می‌رسد که SM-T515 تنها 2 گیگابایت رم داشته باشد و از پردازنده داخلی 8 هسته‌ای اگزینوس 7885 قدرت بگیرد. این پردازنده در حال حاضر درون بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان رده سامسونگ تعبیه شده است و از میان آن‌ها می‌توان از Galaxy A7 (2018) یاد کرد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد نسخه دیگری را هم از این تبلت با رم بیشتر توسعه دهد یا خیر.

image

از نظر نرم افزاری می‌توان گفت که تبلت SM-T515 با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای و احتمالا رابط کاربری تازه One UI رونمایی خواهد شد. با توجه به شناسه همچنین به نظر می‌رسد که SM-T515 نسخه مجهز به 4G/LTE باشد چراکه در انتهای آن رقم 5 درج شده، در حالی که شناسه مدل‌های Wi-Fi عموما به 0 ختم می‌شود. با توجه به گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود این تبلت تازه سامسونگ در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری در این باره در دسترس نیست.

سامسونگ همچنین در حال توسعه دو نسخه تازه از Galaxy Tab A با شناسه‌های SM-P200 و SM-P205 است و علاوه بر آن‌ها دو تبلت دیکر SM-T720 و SM-T725 را هم در دست توسعه دارد. هنوز نام تجاری نهایی دو شناسه آخر مشخص نشده است و نمی‌دانیم از کدام سری معرفی خواهند شد. پیش بینی می‌شود که در ماه فوریه و تا چند هفته آینده اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌های هوشمند تازه منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)