خانهاخبار
ال جی با موبایل تاشو به MWC 2019 می‌آید

ال جی با موبایل تاشو به MWC 2019 می‌آید

منابع خبری کره می‌گویند شرکت ال جی ضمن حضور در کنگره جهانی موبایل 2019، از یک تلفن هوشمند تاشو در این مراسم رونمایی خواهد کرد. البته این موبایل با گلکسی F سامسونگ فرق دارد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۷

با تمام شدن CES 2019 اکنون باید به کنگره جهانی موبایل بارسلون در ماه آینده چشم بدوزیم. شیائومی حضور خود را در این رویداد تایید، و سونی هم دعوت‌نامه‌های مراسم خود را ارسال کرده است. شرکت بزرگ بعدی که ماه آینده به این رویداد می‌پیوندد ال جی است، و به گفته منابع خبری کره جنوبی، این شرکت قصد دارد یک تلفن هوشمند تاشو معرفی کند.

البته این دستگاه مثل گلکسی F یا طرح مفهومی هوآوی صفحه منعطف ندارد. به گفته یکی از مسئولان شرکت، موبایل آن‌ها شبیه ZTE Axon M خواهد بود، اما حاشیه کمتری خواهد داشت تا نمایشگر دو دستگاه بعد از وصل شدن به یکدیگر شبیه یک نمایشگر پیوسته به نظر برسد. دلیل استفاده از این روش به جای پنل منعطف قیمت است. ال جی می‌خواهد قیمت تلفن هوشمند خود را در گروه KRW1 million (کمتر از ۹۰۰ دلار) نگه دارد و وارد گروه KRW2 million (حدود ۱۸۰۰ دلار) نشود.

یکی از اعضای هیئت مدیره ال جی در CES گفته بود که این شرکت به تغییرات فرم فاکتوری دست می‌زند تا در رقابت باقی بماند و حرفی برای زدن در مقابل بقیه شرکت‌ها داشته باشد. منابع کره‌ای همچنین اعلام کرده‌اند که این دستگاه جدید از قابلیت موسوم به «ورودی بدون لمس» برخوردار است، یعنی دستگاه می‌تواند از فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری حرکات دست را شناسایی کند تا کاربر در هر شرایطی بتواند با دستگاه تعامل داشته باشد. این تکنولوژی در دستگاه‌های سری G و V این شرکت هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۱۱/۱
فعلا که به کوری چشم شماها دو سه قدم.جلوتره مثلا همین وی 40 بهترین گوشی ifa 2018 شد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ال‌جی کلاً قُمپز در میکنه?
همیشه هم یکی دو پله پایین‌تر از رقباس