خانهاخبار
آپدیت جدید Pocophone F1 با قابلیت تصویربرداری شبانه و حالت 960fps دو هفته دیگر منتشر می‌شود

آپدیت جدید Pocophone F1 با قابلیت تصویربرداری شبانه و حالت 960fps دو هفته دیگر منتشر می‌شود

یکی از مدیران شرکت پوکوفون در توئیتی اعلام کرد که آپدیت جدید تلفن هوشمند پوکو F1 ظرف دو هفته آینده به همراه قابلیت تصویربرداری شبانه و حالت 960fps در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱

در گزارشی که حدود یک ماه پیش منتشر شد، برند زیرمجموعه شیائومی یعنی پوکوفون اعلام کرده بود که تیم آن‌ها مشغول کار روی آپدیتی برای تلفن پوکو است که شامل فیلمبرداری با قابلیت 960fps و حالت شبانه برای تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور خواهد بود. حالا توئیت جدیدی از مدیر شعبه هند این شرکت حاکی از آن است که این آپدیت ظرف دو هفته آینده در دسترس کاربران Poco F1 قرار می‌گیرد.

پوکو هند مدتی پیش MIUI 10 را برای کاربران پوکو F1 منتشر کرد که مبتنی بر اندروید ۹ پای است. با نصب این آپدیت قابلیت غیرفعال‌سازی ناچ از دسترس خارج می‌شود. عده‌ای از کاربران هم گزارش داده‌اند که در استفاده از بلوتوث و پنل لمسی به مشکل خورده‌اند و عمر باتری دستگاه آن‌ها کاهش شدیدی پیدا کرده است. در این توئیت گفته شده که علاوه بر قابلیت‌های بالا، مشکلات مربوط به باتری و پنل لمسی نیز برطرف خواهد شد.

در توئیت دیگری از همین اکانت اعلام شد که قابلیت فیلمبرداری 60fps با کیفیت 4K از ماه فوریه به همراه یک آپدیت پایدار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به این که پوکو F1 فاقد پشتیبانی از Widevine L1 است، استریم محتواهای HD از سرویس‌هایی مثل نتفلیکس و آمازون پرایم در آن ممکن نیست. این شرکت در ماه اکتبر از طریق انجمن‌های گفتگوی خود تایید کرده بود که با گوگل و کوآلکام وارد همکاری شده تا پشتیبانی از Widevine L1 را برای کاربران پوکو F1 میسر سازد. حالا در این توئیت اعلام شده که این شرکت همچنان مشغول همکاری با کمپانی‌های مذکور است تا پشتیبانی از Widevine L1 را ممکن کند.

تیم پوکو ظاهرا سخت مشغول تلاش است تا تجربه کاربری پوکو F1 را ارتقا ببخشد. این دستگاه هفته گذشته به پشتیبانی رسمی از TWRP مجهز شد و حالا هم قرار است به زودی ویژگی‌های فوق‌الذکر را دریافت کند. تلفن هوشمند پوکو F1 از ماه اوت در هند عرضه شد. این دستگاه مجهز به نمایشگری ۶.۱۸ اینچی +FHD با طراحی ناچ، اسنپدراگون ۸۴۵، حداکثر ۸ گیگ رم، حداکثر ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین دوگانه ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴ هزار میلی آمپری است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

وحید معصومی

۱۳۹۷/۱۱/۱
متاسفانه کیفیت و ولوم پایین میکروفنش توی تلگرام، واتساپ و اینستاگرام و ضبط ویدئو اذیت میکنه.
اصلا نتونستن تفکیک کنن که توی این برنامه ها نباید میکروفن دوم برای حذف نویز روشن باشه. این اتفاق باعث میشه که صدایی که با پوکوفون اف وان ضبط میکنید، خیلی خیلی خیلی ضعیف باشه.
درمورد سرعت بالای اجرای برنامه ها و روان بودن منوها و رابط کاربری و ضریب اطمینان بالای باتری بخاطر دیر تخلیه شدن حتی حین استفاده از دیتای سیم کارت، شک نکنید و اگه ضبط صدا و ارسال پیام های صوتی توی شبکه های اجتماعی براتون زیاد مهم نیست، این گوشی رو بخرید.

دانشمند

۱۳۹۷/۱۰/۲۱
باز هم مثل همیشه اسکی از سامسونگ

ئاوات

۱۳۹۷/۱۰/۲۱
چه شود??
واقعا گوشی خوبیه
من سامسونگی بودم ولی از وقتی پوکوفون گرفتم دیگه دلم نمیخواد به هیچ گوشی دیگری نظر بندازم. تازه قراره نسل دومش باcpu SD۸۵۵ بیاد اونم محشر خواهد بود. یادتون نره شیائومی تنها ۵℅ سود روی محصولاتش میگیره. واقعا دمشون گرم