خانهاخبار
CES 2019: دو ساندبار و یک بلوری پلیر 4K جدید از سونی معرفی شد

CES 2019: دو ساندبار و یک بلوری پلیر 4K جدید از سونی معرفی شد

سونی دو ساندبار و یک بلوری پلیر 4K UHD جدید در CES 2019 معرفی کرد. یکی از این ساندبارها برای اولین بار در میان همتایان خود به ساب ووفر دوگانه مجهز شده است. عرضه این محصولات از بهار آغاز می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

تقریبا همه کاربران در اکثر مواقع کیفیت تصویر و ویدیو را مهم‌تر از کیفیت صدا می‌دانند، ولی بر هیچ کس پوشیده نیست که صدای بی‌کیفیت و نامناسب می‌تواند به‌کلی تجربه کاربر را خراب کند. با ظریف‌تر شدن تلویزیون‌ها، سازندگان به این نتیجه رسیده‌اند که سیستم صوتی دستگاه‌های خود را به بلندگوهای اختصاصی، مخصوصا ساندبارها، محول کنند. اکنون سونی در CES 2019 دو محصول جدید در این زمینه معرفی کرده یکی از آن‌ها نخستین ساب ووفر دوگانه این شرکت است. علاوه بر این، یک بلو-ری پلیر 4K Ultra HD هم در این میان دیده می‌شود.

دستگاه HT-X8500 در میان همتایان خود یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از دو ساب ووفر داخلی استفاده می‌کند. این یعنی برای دستیابی به یک تجربه صوتی فوق العاده کافی است همین یک ساندبار را داشته باشید. HT-X8500 می‌تواند بین حالت‌های مختلف، از حالت سینمایی تا گیمینگ، سوئیچ کند تا بسته به نیاز کاربر بهترین عملکرد را داشته باشد. با پشتیبانی از HDMI eARC و بلوتوث، می‌توانید مدل ارتباطی و منبع رسانه‌ای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر ترجیح می‌دهید ساب ووفر جداگانه داشته باشید، می‌توانید از HT-S350 استفاده کنید. این دستگاه کمی بزرگ‌تر است اما یک بلندگوی قدرتمند ۳۲۰ واتی دارد و از یک ساب ووفر قدرتمند بیسیم استفاده می‌کند. در این مدل هم علاوه بر طراحی شیک فلزی می‌توانید از HDMI eARC و بلوتوث بهره‌مند شوید.

اگرچه این ساندبارها سعی دارند بهترین صدای ممکن را ارائه کنند، ولی بلو-ری پلیر جدید سونی، UBP-X800M2، می‌خواهد بهترین کیفیت تصویری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این پلیر با پشتیبانی از پخش 4K Ultra HD، دالبی ویژن، HDR10 و فناوری Hybrid Log Gamma اطمینان می‌یابد که روشن‌ترین و پرطراوت‌ترین رنگ‌های ممکن را ارائه کند.

البته، سونی در تلاش است که ساندبار HT-X8500 و بلو-ری پلیر UBP-X800M2 را به صورت یک پکیج بفروشد. با این حال هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت یا تاریخ عرضه اعلام نشده و فعلا فقط می‌دانیم که این محصول در بهار ۲۰۱۹ به بازار می‌آید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)