خانهاخبار
گوشی Huawei P Smart 2019 رسما معرفی شد؛ عرضه از 12 دی

گوشی Huawei P Smart 2019 رسما معرفی شد؛ عرضه از 12 دی

نسخه جدید تلفن هوشمند P Smart بالاخره به طور رسمی توسط هوآوی معرفی و عرضه شد. این دستگاه ۲۵۰ یورو قیمت دارد و از 12 دی ماه به بازار می‌آید.
۱۳۹۷/۱۰/۸

تلفن هوشمند هوآوی (P Smart (2019 که از اوایل ماه دسامبر به صورت غیررسمی برای پیش‌خرید در دسترس کاربران قرار گرفته بود، حالا به صورت رسمی به بازار آمد.

مشخصات این دستگاه با چیزی که قبلا به شما گفته بودیم تفاوتی ندارد. (P Smart (2019 به نمایشگر ۶.۲۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل (با قابلیت Eye Comfort Mode یا همان Blue Light Filter)، تراشه ۱۲ نانومتری Kirin 710 با ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳۴۰۰ میلی آمپر باتری مجهز شده است.

در بخش تصویربرداری نیز پی اسمارت ۲۰۱۹ دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی f/2.2 و یک سنسور ثانویه عمق ۲ مگاپیکسلی است و در بخش دوربین سلفی هم از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

شرکت هوآوی این موبایل را با قیمت ۲۵۰ یورو در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۲ دی) در برخی از بازارهای منتخب اروپایی عرضه می‌کند. قیمت P Smart 2019 با قرارداد اپراتورهای EE ،CarphoneWarehouse و O2 در بریتانیا ۱۴۹ دلار است و عرضه آن از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) شروع می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Hami

۱۳۹۷/۱۱/۶
خدااااا نکشت آخر کامنت بود هاااا هوآوی اینو ببینه دیگه گوشی نمیزنه :))))))))))))

مهدی

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
میشه بگید این گوشی از چه تاریخی تو ایران میاد اصلا تو ایران میاد

بهنام

۱۳۹۷/۱۰/۸
اوف دل درد شدم از خنده،این دیگه چه نظری بود???

مسعود سهرابی

۱۳۹۷/۱۰/۸
از ۲ دی یا ۲ بهمن ؟؟؟؟؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۸
هوآوی چارچپ‌وراست گوشی میده بیرون، اصلاً آدم هاج‌و‌واج می‌مانه کدامو انتخاب کنه، مثلِ بُزی که توی دشتی وِل شده و نمی‌دانه از کدامین علف تناول کنه