خانهاخبار
ال‌جی G8 اولین گوشی 5G این شرکت نیست؛ گوشی تا شونده در فصل سوم ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

ال‌جی G8 اولین گوشی 5G این شرکت نیست؛ گوشی تا شونده در فصل سوم ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

به تازگی خبرهایی از محصولات جدید بخش موبایل ال‌جی منتشر شده است که به عرضه‌ی گوشی هوشمند تا شونده‌ این شرکت در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند. همچنین، اعلام شده است که احتمالا ال‌جی G8 اولین گوشی با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G نخواهد بود و همچنان باید منتظر گوشی 5G این شرکت باشیم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

سال ۲۰۱۸ برای ال‌جی سال شلوغ اما نه چندان موفقی بود که همچنان با چالش‌های بزرگی برای بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت همراه شد. پرچم‌داران قدرتمند و تعدادی میان‌رده‌ی متفاوت که توسط کره‌ای‌ها معرفی شدند، باز هم نتوانستند سود مورد نظر را برای این شرکت به ارمغان بیاورند.

با توجه به تغییر مدیریت بخش موبایل ال‌جی، گفته می‌شود این شرکت در حال اجرای نقشه‌ی راه سال ۲۰۱۹ خود است که احتمالا از ماه ژانویه و با معرفی میان‌رده‌ی Q9 شروع خواهد شد. از مشخصات احتمالی اشاره شده برای این گوشی می‌توان به چیپ‌ست اسنپ دراگون ۶۶۰ و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد که زیر یک نمایش‌گر ۶.۱ اینچی قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود ال‌جی Q9 در نمایشگاه CES 2019 شهر لاس وگاس معرفی شود که تا چند هفته‌ی دیگر برگزار خواهد شد.

اگر خبرهای منتشر شده صحت داشته باشد، انتظار داریم پرچم‌دار جدید این شرکت یا همان ال‌جی G8 در ماه مارس معرفی شود. اما اگر طرفدار ال‌جی هستید شاید کمی ناامید شوید که بدانید احتمالا این گوشی از شبکه‌ی 5G پشتیبانی نخواهد کرد و این در حالی است که تمام شرکت‌ها در تلاش‌اند تا اولین محصول با پشتیبانی از 5G خود را در سال جدید معرفی کنند. دلیل عنوان شده برای عدم پشتیبانی از 5G این است که احتمالا یک پرچم‌دار به صورت جداگانه و با برندی دیگر در ماه مارس یا آوریل در کره‌ی جنوبی و آمریکا عرضه خواهد شد که از نسل جدید ارتباطات پشتیبانی خواهد کرد. ممکن است این پرچم‌دار جدید از خانواده‌ی گوشی‌های پرچم‌دار V باشد یا یک برند جدید از ال‌جی را راهی بازار کند. 

image

زمان معرفی ال‌جی G8 با پشتیبانی از 4G LTE- limited مشخص نیست، اما شاید این گوشی نماینده‌ی شرکت کره‌ای در کنگره‌ی جهانی موبایل یا همان MWC 2019 در شهر بارسلون باشد.

علاوه بر تمامی این موارد، مدت‌هاست ال‌جی در کنار هم‌وطنش سامسونگ، از توسعه‌ی یک گوشی هوشمند منعطف با قابلیت تا شدن سخن می‌گوید. ظاهرا این گوشی در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. این خبر برای سامسونگ بسیار خوشایند خواهد بود، زیرا یک قدم او را به عنوان اولین شرکت معرفیی کننده‌ی چنین محصولی در دنیا نزدیک‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود در ماه نوامبر از نمونه‌ی اولیه‌ی تبلتی رونمایی کرد که قابلیت تا شدن را داشت و به یک گوشی هوشمند تبدیل می‌شد.

البته ال‌جی پیش از این هم اعلام کرده بود که به دنبال اولین بودن نیست و قصد دارد زمانی که به یک محصول نیاز است آن را راهی بازار کند. ظاهرا این بار هم این شرکت عجله‌ای ندارد که عنوان اولین را به خود اختصاص دهد و در حال کنترل کیفیت گوشی هوشمند تا شونده‌ی خود است تا از امنیت و استحکام آن اطمینان حاصل کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
خبر شایعه هستش مگه می شح که الجی گوشی 5g نسازه؟

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
پول دادن به هنگ جی بزرگترین اشتباهه اول پیکسل هاش میسوزه بعد هنگ میکنه باتریش هم زود تموم میشه و در نهایت بوت لوپ میشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
ال‌جی باید ببوسه بذاره کنار