خانهاخبار
گلکسی S10 احتمالا از حالت Artistic Live Focus بهره‌مند می‌شود

گلکسی S10 احتمالا از حالت Artistic Live Focus بهره‌مند می‌شود

سامسونگ امسال سرمایه‌گذاری بزرگی روی دوربین گلکسی اس 10 کرده و احتمالا می‌خواهد قابلیت دیگری از عکاسی محاسباتی به نام Artistic Live Focus را به این دستگاه اضافه کند.
۱۳۹۷/۹/۲۹

سامسونگ ظاهرا تمرکز زیادی روی قابلیت Live Focus یا فوکوس زنده‌ دوربین کرده و می‌خواهد این ویژگی را در دوربین گلکسی S10 که بر اساس شایعات دارای لنز چندگانه است به سطح جدیدی ببرد.

به گزارش Galaxy Club، این شرکت به تازگی پتنت جدیدی با عنوان Artistic Live Focus در دفتر پتنت‌های اروپایی به ثبت رسانده، و اگر به گذشته برگردیم، این عناوین معمولا نام همان قابلیت‌هایی است که در آینده به دستگاه‌های سامسونگ اضافه می‌شود.

image

فوکوس زنده قابلیت اختصاصی سامسونگ برای حالت پرتره و ایجاد بوکه است که در آن برای تاکید بیشتر بر سوژه و متمایز کردن آن در مرکز تصویر، پس‌زمینه محو می‌شود. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند تصویر را بعد از عکاسی هم اصلاح کند، بنابراین فعلا نمی‌دانیم که ممکن است چه امکان دیگری به این قابلیت اضافه شده باشد، اما تا این جای کار، گلکسی S10 و S10+ ثابت کرده‌اند که در زمینه‌ دوربین توانایی‌های فوق العاده‌ای خواهند داشت. به‌علاوه، وقتی عکاسی محاسباتی وارد معادله می‌شود می‌توانیم انتظار هر چیزی را داشته باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

شهریار

۱۳۹۷/۱۰/۳
من اگه این نظر و گذاشتم به خاطر عنوان مقاله بود، منظور اینکه این چیزه خاصی نیست. باید بگم من تجربه استفاده از گوشی های مختلف رو دارم، بجز هووای، و همین الان هم گلکسی اس 9 پلاس با اچ تی سی یو 12 پلاس دارم.از همه این ها یکی میتونم گوشیهای سیبین نوکیا رو بگم و ویندوزفون و اچ تی سی رو که خیلی خوب کار میکنن و خیلی روان هستن. مشکل اینجاست که وب سایت ها و صاحبان رسانه هر طور که دوست دارن اجناسشونو تبلیغ میکنن نه اون طوری که واقعیت داره.

صمد

۱۳۹۷/۱۰/۲
اولین گوشی جهان با قابلیت ویرایش میزان محو شدن افکت بوکه و یا تغییر آن حتی بعد از عکس گرفتن note8 بود که قبل از u12+ معرفی شد. ضمنا این گوشی که اسم بردی کلا 500هزار نسخه هم در کل جهان تولید نشده اینکه از کجا خریدی واقعا عجیبه!!!

شهریار

۱۳۹۷/۹/۳۰
فقط جهت اطلاع.
من الان HTC U12+ دارم، و میتونم بعد از عکاسی حالت بوکه عکس و ویرایش کنم. کم یا زیاد یا اصلا بدون بوکه استفاده کنم. در ضمن با استفاده از دوربین جلو یا سلفی هم میتونم عکس های بوکه بگیرم و ویرایش کنم.