خانهاخبار
محصول جدید شیائومی سوم دی ماه از راه می‌رسد

محصول جدید شیائومی سوم دی ماه از راه می‌رسد

کمپانی چینی شیائومی در تدارک آن است تا رویدادی را در سوم دی ماه برگزار کرده و در خلال آن، از گوشی جدیدی با نام Xiaomi Play رونمایی کند.
۱۳۹۷/۹/۲۰

چندی پیش خبری مبنی بر عرضه یک گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی توسط Xiaomi را منتشر کردیم. امروز در رسانه‌ها شاهد انتشار تصویری بودیم که خبر از عرضه محصولی جدید با نام Xiaomi Play توسط کمپانی چینی را تأیید می‌کند.

این تصویر توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و در ادامه آن، اطلاعاتی مبنی زمان عرضه دستگاه یاد شده عنوان شده است. ظاهرا مسئولان شیائومی در تدارک آن هستند تا رویدادی را بین 17 تا 26 دسامبر برگزار کرده و در خلال آن، گوشی شیائومی پلی را به دنیای تکنولوژی معرفی نمایند. اگرچه اطلاعات خاصی در مورد تلفن هوشمند اشاره شده در دسترس نیست، اما می‌توان حدس زده که محصول جدید شیائومی، کاربران جوان و علاقمندان به دنیای گیمینگ را هدف قرار داده است.

image

از آنجا که شرکت چینی Xiaomi در حال حاضر محصولی با نام Black Shark Helo را در شاخه گوشی‌های گیمینگ به بازار عرضه کرده است، به نظر می‌رسد که شیائومی پلی برای رقابت با Honor Play طراحی و ساخته شده است. برخی منابع چینی بر این باور هستند که گوشی یاد شده را می‌توان مدل به روز شده Pocophone F1 دانست که با مشخصات سخت‌افزاری جدید و قیمت پایین در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)