خانهاخبار
افزایش ترافیک وب سایت شما با پنل اس ام اس

افزایش ترافیک وب سایت شما با پنل اس ام اس

پنل اس ام اس سحر یک کمپین تبلیغاتی موفق برای وب سایت شما امروزه در دنیای دیجیتال عناصر مختلف را کنار هم نیاز دارد.
۱۳۹۷/۹/۱۳

شما احتمالا قبلا بسیاری از آنها را استفاده کرده اید: کمپین های ایمیل، لینک سازی، تلاش جهت دستیابی رتبه مناسب در جستجوگرها، بنر تبلیغاتی در وب سایت ها، آگهی ها و تبلیغ های کلیکی، شبکه های اجتماعی. و اگر از تجربه های قبلی نتیجه مثبتی گرفته اید، باید با روش بازاریابی با پنل اس ام اس و ارسال انبوه پیامک را هم تجربه کنید. اس ام اس با روش ارسال انبوه، به شما اجازه می دهد پیام کوتاه خود را به مشتریان از طریق تلفن های همراه آنها ارسال کنید. اس ام اس برای اطلاع دادن به مشتریان در رابطه با کسب و کار شما و یا محصولات جدید، تخفیف های ویژه و شگفت انگیز که بدون شک برای بسیاری که آنها که خبر ندارند و در وب سیات شما وجود دارد بسیار مفید است.

اما با توجه به وجود راه کار های مختلف تبلیغات، چرا پنل اس ام اس برای بازاریابی آنلاین بسیار حیاتی است؟ ارسال اس ام اس انبوه به شما اجازه می دهد تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، در نتیجه منجر به افزایش تعداد بازدید روزانه کاربران وب سایت شما می شود و با توجه به اهمیت افزایش بازدید روزانه شما در الگوریتم های موتورهای جستجوگر به جایگاه سایت شما در رتبه بندی در صفحات جستجو تاثیر مستقیم دارد.

ارسال اس ام اس به تلفن همراه یکی از ارزانترین راه برای رسیدن به تعداد زیادی از مشتریان است.

بودجه ای که شما برای بازاریابی ذخیره کرده اید سرمایه شما است و ارزش زیادی نیز دارد که باید برای هزینه آن تحقیقات و بررسی هدفمند داشته باشید و در جای مناسب هزینه کنید. ممکن است یک روش تبلیغاتی برای شما که وب سایت دارید خیلی مناسب نباشد ولی برای کارخانه مواد غذایی روش پربازده ای باشد پس در ابتدا به آنالیز و بررسی تجارب قبلی در همین حوزه نیاز دارید. بازاریابی با پیامک ارزان تمام می شود شما امروزه هیچ تبلیغاتی را نمی توانید پیدا کنید که به ازای هر اولین نگاه و بازدید مخاطپ برای شما زیر بیست تومان تمام شود ولی پیامک این قابلیت را دارد. اگر شما یک بانک اطلاعاتی مناسب و هدفمند که مخاطبان شما به گروه هدف شما نزدیک باشد را در اختیار داشته باشید، این به معنای سرمایه گذاری بسیار کم و احتمال بازگشت زیاد است.

افزایش ترافیک وب سایت شما با ارسال پیامک از پنل اس ام اس

امروزه با این حجم از تکنولوژی چند نفر ممکن است که تلفن همراه نداشته باشند؟ این تعداد که چندان تمایلی به استفاده از گوشی موبایل ندارند وچود دارند، اما این جمعیت کوچک و به طور پیوسته کاهش می یابد و مقاوت آنها در مقابل تبلیغات در آینده کمتر می شود زیرا اغلب مفید بودن برخی پیامک های تبلیغاتی مانند تخفیف و محصولات مورد نیاز آنها روبرو می شوند. دریافت کننده پیامک نیاز به کامپیوتر ندارد. و فقط یک لحظه برای خواندن یک پیام کوتاه طول می کشد. این بدان معنی است که تبلیغات شما به درصد بالایی از مشتریان بالقوه برسد.
شما از همان ابتدای ارسال پیامک با پنل اس ام اس و در همان لحاظات ابتدایی پس از ارسال ورود مخاطبان متنوعی را به وب سایت خودتان می بینید که به خدمات و محصولات داخل وب سایت شما توجه خواهkد کرد و این برای رتبه های شما در موتور جستجو بسیار مفید است.

image

از آنجایی که  اغلب مخاطبان شما تلفن های همراه دارند و پیامک های خود را چک می کنند، به این معنی است که پیامک شما به طیف وسیعی از افراد خواهد رسید.  شیوه ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس به سادگی مشتریان جدیدی برای شما فراهم می کند. سامانه های ارسال پیامک تبلیغاتی برای شما این کار را انجام می دهد و تمام امکانات, سرویس ها,  ابزارها و بانک های اطلاعاتی متنوع را در داخل محیط کاربری که در سایت سامانه پیام کوتاه سحر باز می کنید پنل پیامکی شما نام دارد .

پنل اس ام اس سحر به شما خدمات متنوع از قبیل :

ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال گروهی پیامک های شما در فایل اکسل

ارسال منطقه ای

عبور پیامک از لیست سیاه

خدمات وب سرویس پیامک

و ذخیره سازی شماره های مخاطبان در دفتر چه تلفن

و ده ها سرویس و خدمات دیگر را برای شما آماده کرده است

از کجا باید شروع کنید؟ آیا مایل به ارسال پیامک سریع به مشتریان در یک منطقه پستی هستید؟ آیا می خواهید به آنها یک کانال تلگرامی معرفی کنید که از طریق آن بتوانید برترین محصولات خود را بدون هیچ زحمتی به مخاطبان خود معرفی کنید؟ اگر شما مایل به نمایش محصولات جدید یا تخفیف ماهانه باشید و یا شاید می خواهید پل ارتباطی خودتان را با مشتریان وفادار قدیمی را حفظ کنید و هر زمان پاسخ نیاز ها و پشتبانی آنها را بدهید برای استفاده از خدمات ارسال پیامک انبوه ابتدا باید خرید پنل اس ام اس را انجام دهید .

اگر شما یک بانک از شماره موبایل مشتری های خود و یا تمایل به افزایش تعداد مشتری خود دارید و می خواهید هر زمان با مشتریان ویژه خود در تماس باشید، شاید در ابتدا عجیب به نطر می رسد.! اما با کمی آگاهی از روش های جدید و به روز ارتباط با مخاطبان خود را می توانید با ارسال پیامک به سادگی این کار را انجام دهید ولی زمانی که شما می خواهید برای رسیدن به مشتریان خود، چیزی به آنها ارائه دهید و یا بیشتر از آن اطلاع رسانی عمومی برای جذب بازار جدید انجام دهید این به دان معنی است که ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای یک راه حل کامل برای شماست. ارسال پیامک انبوه این امکان را به شما می دهد به افرادی که می خواهید به سرعت، به طور موثر و با حداقل هزینه در تماس باشید. ارسال اس ام اس توسط ابزارهای داخل یک سامانه ارسال پیامکی توسط شرکت های بازار یابی پیامکی انجام می شود به شما کمک می کند که به بخش مهمی از نیازها و طرح های بازاریابی و فروش خود دسترسی پیدا کنید . سامانه ارسال اس ام اس سحر ابزاری است برای هدایت مشتریان شما در یک برنامه فروش و بازاریابی با پیامک، ارائه طرح های جدید فروش و تخفیف های مناسبتی برای افزایش ارتباط با مخاطبان جدید و قبلی شما، هم فروشنده و هم خریدار هر دو در یک بازی کاملا برد برد با کمترین هزینه و عالی ترین روش ارتباطی و حداقل مزاحمت برای یکدیگر به رفع نیاز با شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی خواهند پرداخت .

جهت مطالعه شیوه های بازاریابی پیامکی از این مطلب می توانید جهت آشنایی با روش های ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای برای رشد و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید و با در نظر گرفتن مناسب ترین و صرف بودجه مناسب نتیجه مطلوب و دلخواه را به دست آورید . آمار نشان می دهد افرادی که بودجه مناسب به همراه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار و شیوه درست برای انتخاب جامعه هدف و مخاطبان خود را جهت ایجاد کمپین تبلیغاتی خود با پیامک را با دقت و کسب مشورت از کارگزاران با تجربه در زمینه ارسال پیامک انبوه استفاده کرده اند اغلب به صورت پایدار و طولانی مدت و صرف کمترین هزینه بازخورد شگفت آوری از ارسال پیام کوتاه برای کسب و کار خود به دست آورده اند.

علاوه بر تمام ویژه گی های عالی که در بالا ذکر شد، جزئیات مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. مهم نیست که کسب و کار شما چگونه رشد می کند، بازاریابی با ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند به هر یک از مشتریان  مورد هدف شما برسد. شاید در هر صد پیامک که ارسال می کنید یک نفر همان شخصی باشد که چند روز است در انتظار همین محصول و خدمات در اختیار شما است. به علاوه، هزینه آن دقیقا برای شما به چند صد نفر همان سودی و بازگشتی را به همراه ارزش افزوده فراهم می آورد که شما به ده هزار یا بیشتر ارسال می کنید . در نظر داشته باشید هر چه حجم ارسال اس ام اس به صورت انبوه را افزایش دهید با یک بازخورد تصاعدی و بی نظیر مواجه می شوید .

چیزی که در سامانه ارسال پیامک سحر مهم و بی نظیر است صرف نظر از اینکه شما چه تعداد درخواست دارید می توانید سفارشات خود را از پایه ۳۰۰۰ عدد پیامک منطقه ای شروع کنید و هیچ گونه هزینه اضافه جهت استفاده ار بانک های اطلاعاتی و غیره نخواهید پرداخت و در ضمن در حجم های بیشتر از ۵۰/۰۰۰ عدد پیامک شما از پرداخت مالیات و سایر هزینه های اضافه معاف هستید و تخفیف ۴۰% نسبت به مبلغ پایه دریافت خواهید کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)