خانهاخبار
سامسونگ به دنبال معرفی سری تازه‌ای به نام Galaxy G

سامسونگ به دنبال معرفی سری تازه‌ای به نام Galaxy G

تازه‌ترین گزارش به احتمال عرضه برخی محصولات سامسونگ از سری Galaxy G اشاره دارد. این سری ممکن است خانواده اصلی گوشی‌های Galaxy Grand باشد.
۱۳۹۷/۹/۳

با توجه به توییت یکی از منابع آگاه به صنعت موبایل و گزارش خبرگزاری آنلاین AndroidHeadlines کمپانی سامسونگ چند گوشی هوشمند تازه را در دست توسعه دارد و قرار است آن‌ها را از سری تازه‌ای تحت عنوان Galaxy G معرفی کند. توییت مذکور مشخصا به نام Galaxy G اشاره کرده اما اطلاعات دیگری را درباره آن افشا نکرده است. این توییت نشان می‌دهد که سری تازه‌ای از محصولات سامسونگ در روند توسعه قرار گرفته است اما هرچه جستجو کردیم، نتوانستیم اطلاعاتی درباره تبلت یا گوشی هوشمندی را از این سری در سرتاسر دنیای وب پیدا کنیم. سامسونگ تا امروز هیچ محصولی را از سری Galaxy G معرفی نکرده است و هیچ خبر افشا شده یا شایعه‌ای هم در این باره در دنیای وب دیده نمی‌شود.

image

البته حرف G همچنین می‌تواند به گوشی‌هایی مربوط شود که سامسونگ تا به حال تحت عنوان Galaxy Grand معرفی کرده و ارتباط این دو سری هم کاملا منطقی به نظر می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید، اغلب گزارش‌های قبلی درباره سامسونگ متفق القول هستند که این غول تکنولوژی قصد دارد سری گوشی‌های میان رده و سطح پایین خود را در آینده گرد هم آورد و تحت یک برند و سری واحد به بازار روانه سازد. با توجه به خبرهای تازه، احتمالا سری‌های Galaxy J، Galaxy C و Galaxy On از سال آینده با هم ادغام و تحت عنوان خانواده Galaxy M عرضه می‌شوند. بدین ترتیب تقریبا همه گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ در یک خانواده واحد Galaxy M جمع می‌شوند و خانواده میان رده سطح بالای Galaxy A هم مانند سال‌های اخیر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. گوشی‌های Galaxy Grand سامسونگ هم عملا در خانواده ارزان قیمت‌ها قرار می‌گیرند اما هیچ گاه در گذشته از اعضای خانواده به خصوصی نبوده‌اند. این گوشی‌ها درواقع اسامی مانند Galaxy Grand Prime و Galaxy Grand Prime Pro داشته‌اند.

تازه‌ترین گوشی از سری محصولات Grand سامسونگ یک گوشی میان رده به نام Galaxy Grand Prime Plus (2018) است که انتظار می‌رود در حال حاضر در روند توسعه باشد. اولین شایعه درباره این گوشی در اواسط ماه ژوئیه منتشر شد و از آن زمان تا به حال منتظر معرفی رسمی آن هستیم. براساس شایعه‌هایی که در این باره منتشر شده است، گوشی مذکور پنل نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 540 در 960 دارد و از پردازنده اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرد. این پردازنده یک چیپست 8 هسته‌ای Cortex A53 64 بیتی است و از پردازنده گرافیکی Mali-T83 هم پشتیبانی می‌کند. گوشی Galaxy Grand Prime Plus تازه همچنین از دوربین سلفی با لنز 5 مگا پیکسلی و امکان تشخیص عنبیه چشم بهره می‌برد و یک لنز 16 مگا پیکسلی تکی اصلی هم با پشتیبانی از 4K و امکان ثبت تصویر آهسته با سرعت 240 فریم بر ثانیه در پنل پشتی‌اش تعبیه می‌شود. گزارش شده که ظرفیت باتری این گوشی 3630 میلی آمپر ساعت است و از طریق پورت ارتباطی USB Type-C هم شارژ می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا Galaxy Grand Prime Plus (2018) یا هر مدل دیگری واقعا قرار است که از سری Galaxy G سامسونگ معرفی شود یا خیر. سامسونگ ممکن است مسیر کاملا متفاوتی را در برندسازی دوباره محصولات خود در پیش بگیرد اما همچنان احتمال عرضه Galaxy Grand منطقی به نظر می‌رسد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)