خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی اندروید 9.0 پای برای XZ Premium، XZ1 و XZ1 Compact سونی

انتشار به‌روزرسانی اندروید 9.0 پای برای XZ Premium، XZ1 و XZ1 Compact سونی

به روزرسانی نرم افزاری اندروید 9.0 پای قرار بود ماه گذشته برای Xperia XZ Premium، XZ1 و XZ1 Compact منتشر شود اما سونی آن را به خاطر باگ‌های متعدد موجود در آن به تاخیر انداخت و حالا شاهد انتشار این نسخه تازه به همراه بسته امنیتی ماه اکتبر برای گوشی‌های مذکور هستیم.
۱۳۹۷/۸/۲۲

سونی در ابتدا قصد داشت به روزرسانی نرم افزاری اندروید 9.0 پای را در اواخر ماه اکتبر برای سه گوشی Xperia XZ Premium، Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact منتشر کند اما متاسفانه باگ‌های متعددی در این نرم افزار پیدا شد و سونی هم به همین خاطر روند انتشارش را به آینده نامعلوم موکول کرد. حالا تقریبا به نیمه ماه نوامبر رسیده‌ایم و این به روزرسانی نرم افزاری از روز گذشته سرانجام برای مدل‌های مذکور منتشر شد.

ژست‌های راهبری اندروید 9.0 پای روی سه مدل مذکور از محصولات سونی وجود نخواهند داشت و بسیاری از کاربران ممکن است از شنیدن این خبر ناراحت شوند. البته این مورد کمی سلیقه‌ای به نظر می‌رسد و برخی کاربران هم اصلا مشکلی با آن ندارند. پیشنهاد می‌کنیم که پس از دریافت نوتیفیکیشن دانلود این فایل به روزرسانی به شبکه ارتباطی Wi-Fi پرسرعت متصل شوید. علاوه بر این همچنین اطمینان حاصل کنید که باتری دستگاهتان کاملا شارژ شده باشد تا روند دریافت و نصب این فایل حجیم با مشکل مواجه نشوید.

image

پیش از این دو مدل دیگر Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact به تازه‌ترین نسل نرم افزار اندروید به روزرسانی شده بودند و حالا قرار است که سه مدل Xperia XZ Premium، Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact هم به آن‌ها ملحق شوند. Xperia XZ3 به صورت پیش فرض با اندروید 9.0 پای معرفی شد و Xperia XZ2 Premium هم احتمالا تا اواخر ماه جاری موفق به دریافت آن خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که به روزرسانی نرم افزاری اندروید 9.0 اوایل ماه مارس برای گوشی‌های Xperia XA2، XA2 Ultra و XA2 Plus منتشر می‌شود.

این به روزرسانی نرم افزاری علاوه بر ارتقای نسخه اصلی همچنین قرار است اپلیکیشن و توانایی‌های دوربین را هم بهبود ببخشد و ظاهرا شاهد پشتیبانی از امکان ضبط ویدیوی صحنه آهسته با کیفیت 1080 در آن خواهیم بود. این به روزرسانی همچنین شامل بسته امنیتی ماه اکتبر می‌شود و نشان می‌دهد که سونی از ابتدا هم قصد داشته است آن را پس از اتمام ماه اکتبر منتشر کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

تهمینه

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
من 2 xz premium دارم یکیش اپدیت شد الان اندروییدش 9 اما اون یکیش نمیشه کسی میدونه چرا لازمه ببرم نمایندگی؟

هامون

۱۳۹۷/۹/۹
کدوم برند اندرویدی برای گوشی اون همه سال پیش آپدیت میده که سونی بخواد دومیش باشه؟! از لحاظ آپدیت نرم افزاری سونی در حال حاظر بهترین هست!

Masoud

۱۳۹۷/۸/۲۶
سلام چرا ب ای رام خاور میانه و افریقا اندورید 9 نداد

Reza

۱۳۹۷/۸/۲۳
مگه حجمش چقدر هست؟

Reza

۱۳۹۷/۸/۲۳
سلام. اگه اومد چطوری باید اپدیتش کرد لطفا راهنمایی کنید ممنون