خانهاخبار
گوگل درحال توسعه تلفن هوشمندی اقتصادی با پردازنده اسنپدراگون 710

گوگل درحال توسعه تلفن هوشمندی اقتصادی با پردازنده اسنپدراگون 710

گوگل در کنار دو تلفن هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL درحال توسعه مدلی ارزان تر با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ است.
۱۳۹۷/۷/۱۵

درمیان صحبت‌های فراوانی که این روز‌ها پیرامون Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل می‌شنویم، برخی ادعا دارند که این شرکت قصد دارد کاربران را با مدل ویژه‌ای به نام Pixel 3 Ultra شگفت زده کند؛ مدلی که از نمایشگری بزرگ و مشخصاتی عالی برخوردار است، اما گوگل چند روز پیش با انتشار تصویری طعنه آمیز، عرضه این محصول را تکذیب کرد. در این پست، گوگل به رونمایی از Pixel های جدید اشاره داشته، اما تاکید زیاد بر روی کلمه Mini، برخی افراد را به این فکر واداشته که گوگل، احتمالا نسخه کوچکتر و ارزان تری از Pixel 3 را نیز در دست ساخت دارد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

image

به گفته یک منبع آگاه، گوگل مدتی است که یک تلفن هوشمند مرموز با نام رمز Bonito و با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ را آزمایش می‌کند. در گذشته نیز شایعاتی وجود داشت که گوگل برای کسب سهامی بیشتر در بازار، قصد دارد نسخه‌ای ارزان تر از تلفن‌های هوشمند خود را راهی بازار کند. در پست اینستاگرام گوگل، این شرکت می‌گوید که مینی پیکسل این شرکت بزرگتر از چیزی است که تصورش را می‌کنیم که در ابتدا تصور می‌شود که منظور از Pixel کوچک، دو تلفن هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL در مقایسه با مدل غیر پاقعی Pixel 3 Ultra باشد، اما شاید گوگل با استفاده از بازی با کلمات، به شکل غیر مستقیمی از عرضه Pixel 3 ارزان قیمت خبر داده است.

درضمن بد نیست بدانید که Bonito نوعی ماهی کوچک است و از آنجایی که گوگل، از نام‌های ماهی برای اسم رمز محصولاتش استفاده می‌کند، می‌توان تا حدی به صحت این موضوع پی برد. جدا از این مورد، گوگل اطلاعات بیشتری را با ما در میان نگذاشته است. ۳ روز دیگر تا مراسم رونمایی از تلفن‌های هوشمند گوگل باقی نمانده و اگرچه لو رفتن اطلاعات فراوانی از Pixel 3 و Pixel 3 XL اشتیاق برای رونمایی این محصولات را اندکی کاهش داده، اما رونمایی از یک پیکسل اقتصادی می‌تواند برای بسیاری خوشایند باشد؛ تلفن هوشمندی اقتصادی با اندروید خالص و دوربینی درخور نام سری Pixel های گوگل.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۱۵
امیدوارم این ناج بی خاصیت را نداشته باشد . میان رده قدرتمند باید پردازنده 710 داشته باشه و نه 660 !