خانهاخبار
همه آنچه باید درباره کانفیگ نسخه‌های مختلف Mate 20 هوآوی بدانید

همه آنچه باید درباره کانفیگ نسخه‌های مختلف Mate 20 هوآوی بدانید

آژانس رگولاتوری TENAA فهرست مشخصات منتسب به پرچمداران تازه هوآوی را سرانجام به روزرسانی کرد. براساس ادعای این آژانس گوشی‌های Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Porsche Design در نسخه‌های متعدد با کانفیگ‌های متفاوتی معرفی می‌شوند. همه این مدل‌ها قرار است در نسخه‌هایی با حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایت به بازار راه یابند.
۱۳۹۷/۷/۸

تنها چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمداران Mate 20, Mate 20 Pro و Mate 20 Porsche Design هوآوی باقی مانده است. پس از انتشار گزارش‌های مختلف درباره طراحی ظاهری و مشخصات فنی این گوشی‌های هوشمند حالا با توجه به فهرست به روزرسانی شده از آژانس رگولاتوری چینی TENAA موفق شده‌ایم به مشخصات نهایی مدل‌های مذکور دست یابیم.

پرچمدار Mate 20 درواقع ارزان‌ترین مدل در میان این سه گانه است که همچنین گفته می‌شود هوآوی قصد دارد آن را تنها در برخی بازارها عرضه کند. نسخه استاندارد این گوشی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و همچنین نسخه‌های 128 و 256 آن هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، نسخه سطح بالاتری هم از مدل Mate 20 با 6 گیگابایت رم وجود دارد که هوآوی آن را در نسخه‌هایی با حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی ارائه می‌کند. اگر از آن دسته کاربران علاقه مند به تهیه نسخه‌های سطح بالا هستید، خبر خوشی دیگری برای شما داریم؛ نسخه 8 گیگابایتی Mate 20 هم معرفی خواهد شد. حافظه داخلی این نسخه مانند نسخه 6 گیگابایتی معادل 128، 256 و 512 خواهد بود و جالب است که همه نسخه‌های مذکور از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی می‌کنند.

image

ارزان ترین نسخه از پرچمدار پیشرفته Mate 20 Pro از 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این مدل در یک نسخه 256 گیگابایتی هم توسعه یافته است که برای تهیه آن قطعا باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. سطح بالاتری نسخه Mate 20 Pro هم 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی هم از آن معرفی می‌شوند.

گزارش شده است که هوآوی یک نسخه سطح بالا هم از این پرچمدار را با همکاری Porsche و تحت عنوان Mate 20 Porsche Design معرفی می‌کند. این مدل از دو نسخه Mate 20 و Mate 20 Pro گران‌تر خواهد بود اما نسخه پایه‌اش علی رغم این موضوع همچنان 4 گیگابایت رم دارد و در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. البته نسخه 6 گیگابایتی هم از این گوشی عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن در دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی متفاوت خواهد بود. در آخر باید به بالاترین نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم. این مدل در سه نسخه 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی توسعه می‌یابد و از سایر نسخه‌های قبلی گران‌تر خواهد بود.

هوآوی همه این مدل‌ها را 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی می‌کند و علاقه مندان قادر خواهند بود از اواخر ماه اکتبر نسخه‌های مورد علاقه‌شان را تهیه کنند. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند و پرچمداران سری Mate 20 در نسخه‌های متعدد با کانفیگ‌های متفاوت معرفی شوند، بدین ترتیب هوآوی قادر خواهد بود پرچمداران خود را در اکثر بخش‌های بازار با بودجه‌های متفاوت به فروش برساند. Mate 20 Pro ظاهرا از سیستم تشخیص چهره پیشرفته پشتیبانی می‌کند و بریدگی حاشیه بزرگ‌تری دارد. از طرف دیگر Mate 20 فاقد این قابلیت است و از ناچ کوچک‌تری بهره می‌برد. پرچمداران مذکور از پردازنده Kirin 980 قدرت می‌گیرند و به پنل نمایش OLED مجهز می‌شوند. پیش بینی می‌شود Mate 20 Porsche Design, Mate 20 Pro و Mate 20 از نسخه‌های 8 گیگابایتی تا 4 گیگابایتی به ترتیب گران‌ترین به ارزان‌ترین مدل‌ها باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)