خانهاخبار
طراحی بدون حاشیه پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 تأیید شد

طراحی بدون حاشیه پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 تأیید شد

تصویری که از محافظ صفحه‌نمایش پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 به‌دست آمده است، تآیید می‌کند این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و دوربین سلفی آن کشویی خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۱

در حالی‌که شیائومی اخیرا از پرچمداران Xiaomi Mi 8 Pro و Xiaomi Mi 8 Youth Edition رونمایی کرده است، شرکت چینی گوشی دیگری را در نیز عرضه خواهد کرد که شاید یکی از موردانتظارترین پرچمداران سال باشد. انتظار داریم در ماه اکتبر، پرچمدار جدید شیائومی با نام تجاری Mi Mix 3 معرفی شود تا شاهد رونمایی از دومین گوشی از خانواده Mi Mix در سال 2018 باشیم؛ همان‌طور که احتمالا می‌دانید، اولین گوشی در اوایل بهار معرفی شده بود که نسخه ارتقا یافته Mi Mix 2 است و به همین جهت، شیائومی آن‌را Mi Mix 2S می‌نامد.

image

آنچه باعث تمایز Xiaomi Mi Mix 3 از نسل قبل خواهد شد؛ ارائه این گوشی با طراحی کشویی است. ظاهرا دوربین سلفی در پرچمدار آینده شیائومی درون یک ریل جای می‌گیرد و هنگامی‌که بخواهید عکس بگیرید، نمایان خواهد شد. به‌تازگی نیز تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 به‌دست آمده است که طراحی احتمالی گوش جدید شیائومی را تأیید می‌کند. آن‌طور که پیداست، جانشین Mi Mix 2 حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر خود دارد؛ البته حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش به باریکی کناره‌های نمایشگر نیست اما اگر آن را با حاشیه‌ی پایین نمایشگر Mi Mix 2S مقایسه کنید که دوربین سلفی را درون خود جای داده بود، می‌توانید طراحی Mi Mix 3 را تحسین‌برانگیز خواهید یافت. 

با توجه به حاشیه‌های بسیار باریک اطراف نمایشگر، بعید نیست پرچمدار آینده شیائومی نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصدی داشته باشد؛ هرچند ممکن این نسبت بیشتر از 90 درصد باشد. همان‌طور که گفته شد، راز شیائومی برای اختصاص فضای بیشتر پنل جلوی گوشی به صفحه‌نمایش این است که دوربین سلفی و سنسورهای ضروری را به منظور احراز هویت کاربران از طریق تشخیص چهره سه‌بعدی درون یک قسمت کشویی جای داده است که در هنگام نیاز نمایان خواهند داشت. البته بلندگوی مخاطب برای تجربه هرچه بهتر کاربران در بالای صفحه‌نمایش جای گرفته است.

image

طراحی احتمالی Xiaomi Mi Mix 3 با توجه به شایعات

با اینکه شایعات مختلفی از گوشی Xiaomi Mi Mix 3 منتشر شده است اما هنوز در رابطه با طراحی احتمالی پنل پشتی آن به مدرک معتبری دست پیدا نکرده‌ایم. براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت چینی شیائومی پرچمدار آینده خود را از سری Mi Mix با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه خواهد داد و در رابطه با سایر مشخصات آن،  اطلاعات چندانی نداریم. با توجه به اینکه پرچمدار Xiaomi Mi 8 Pro معرفی شده است و شرکت چینی در ماه آینده میلادی پرچمدار بدون حاشیه Mi Mix 3 را عرضه خواهد کرد، انتظار داریم به‌زودی کمپین تبلیغاتی شیائومی برای گوشی جدیدش آغاز شود تا عطش طرفداران را برای معرفی این گوشی بیش از پیش افزایش دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)