خانهاخبار
هوآوی: گوشی‌های منعطف جایگزین کامپیوترها می‌شوند!

هوآوی: گوشی‌های منعطف جایگزین کامپیوترها می‌شوند!

هوآوی تأیید کرده است که گوشی هوشمند نوینی را با صفحه نمایش تاشو در دست توسعه دارد. مدیر عامل این غول تکنولوژی به روزنامه‌ای آلمانی اعلام کرده است که گوشی مذکور می‌تواند جایگزین کامپیوترهای شخصی کاربران شود.
۱۳۹۷/۶/۲۵

هوآوی یکی از معدود کمپانی‌هایی به شمار می‌رود که قصد دارد سال آینده اولین گوشی هوشمند خود را با پنل نمایش منعطف تاشو معرفی کند. اغلب این سازندگان تمایلی ندارند به جزئیات این محصول اشاره کنند اما هوآوی یکی از آن کمپانی‌هاست که معمولا گزارش‌های تازه‌ای را در این باره ارائه می‌کند. برای مثال، یکی از مقامات هوآوی چند هفته پیش در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی IFA 2018 برلین بار دیگر تأیید کرد که این سازنده قصد دارد از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو رونمایی کند.

image

ریچارد یو، مدیر عامل هوآوی، اخیرا به روزنامه آلمانی Die Welt اعلام کرد که گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو را در دست توسعه دارد. این مقام ارشد در مقابل پرسش "آیا فکر می‌کنید تقاضای کافی برای این محصول در بازار وجود دارد؟" پاسخ داد که معتقد است این نسل نوین از گوشی‌های هوشمند تاشو جانشین‌های مناسبی برای کامپیوترها خواهند بود.

image

اما شما به عنوان کاربر چرا همچنان از کامپیوتر رومیزی و لپتاپ استفاده می‌کنید؟ احتمالا به این خاطر که صفحه نمایش گوشی‌تان به اندازه کافی بزرگ نیست. این حقیقت به زودی تغییر می‌کند و با صفحه نمایش‌های بزرگی با قابلیت تاشو مواجه خواهید شد.

گوشی‌های هوشمند امروزه از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برند و کاربران هم برای انجام اکثر امور روزمره خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. شاید در حال حاضر نتوان تصور کرد اما ممکن است همین دستگاه‌های کوچک بتوانند در آینده جای کامپیوترهای رومیزی را هم بگیرند.

image

به نظر می‌رسد که در حال حاضر کمپانی‌ها به سختی در تلاش هستند تا توانایی‌های خود را در زمینه توسعه و تولید گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تاشو به دنیا نشان دهند اما از طرف دیگر به نقش اصلی این دستگاه‌های خلاقانه و میزان مفید بودن آن‌ها در زندگی واقعی نیندیشیده‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۳۹۷/۶/۲۵
گوشی اگه صفحش ۲۰ اینچ باشه هیچوقت جای سیستم دسکتاپ رو نمیگیره.گرافیستا،گیمرا و کامپیوتر بازا میفهمن چی میگم.مخصوصا گیمرای بازی های آنلاین