خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات از تنوع رنگی پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ

جدیدترین اطلاعات از تنوع رنگی پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ

گفته می‌شود که سامسونگ در تلاش است Galaxy S10 را در رنگ‌های جذاب توسعه دهد و با P20 Pro هوآوی در رنگ گرادیان رقابت کند.
۱۳۹۷/۶/۲۵

هوآوی در ماه مارس سال جاری میلادی پرچمدار P20 Pro خود را با مشخصات فنی و البته ظاهری سطح بالا در نسخه‌‌ای با رنگ گرادیان جالب توجه معرفی کرد و همین موضوع باعث شد تحسین کارشناسان و همچنین کاربران را برانگیزد. این رنگ با استقبال عموم کاربران مواجه شد و هوآوی هم به همین خاطر در هفته‌های اخیر دو رنگ دیگر را به مجموعه P20 Pro گرادیان خود اضافه کرد.

از طرف دیگر سامسونگ امسال هر دو سرس پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy Note 9 خود را همچنان در همان رنگ‌های رایج معرفی کرد. اما از ماه گذشته شاهد انتشار گزارش‌های مرموزی هستیم که ادعا می‌کنند این سازنده قصد دارد پرچمدار Galaxy S10 خود را سال آینده با تغییرات چشمگیری عرضه کند. برای مثال، در این گزارش‌ها اشاره شده است که سامسونگ قصد دارد 5 رنگ تازه را به مجموعه نسخه‌های رنگی Galaxy S10 اضافه کند. حالا Ice Universe، از افشاگران مشهور دنیای مجازی، ادعا کرده است که سامسونگ می‌خواهد با ارائه پرچمدار بعدی‌اش با طراحی ظاهری تازه با هوآوی و پرچمدارانش در رنگ‌های گرادیان رقابت کند.

image

در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد Galaxy S10 را در رنگ‌های گرادیان مشابه پرچمدار هوآوی عرضه کند یا قرار است با طراحی متفاوت و زیباتری مواجه شویم. بهترین سناریو این است که سامسونگ راهی تازه پیدا کند و به جای کپی کردن از هوآوی رنگ‌های مختلف را در طراحی سری پرچمداران خود بگنجاند. افشاگری که این خبر را منتشر کرده مدعی شده است که نسخه‌های رنگی تازه پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ بسیار زیباتر از پرچمدار P20 Pro هوآوی خواهند بود.

به نظر می‌رسد که سامسونگ به طور جدی در تلاش است تا Galaxy S10 را بی نقص طراحی کند و موفقیتش را در بازار تضمین کند. از طرفی اگر شایعه‌ها صحت داشته باشند، سامسونگ احتمالا قادر نخواهد بود هیچ کدام از سه گانه Galaxy S10 خود را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)