خانهاخبار
تصاویر کیس‌های اسپیگن iPhone Xs و iPhone Xs Max منتشر شد

تصاویر کیس‌های اسپیگن iPhone Xs و iPhone Xs Max منتشر شد

شرکت تولید کننده لوازم جانبی‌موبایل اسپیگن، ساعاتی‌پیش اولین تصاویر کیس‌های iPhone Xs و‌iPhone Xs Max را منتشر کرد
۱۳۹۷/۶/۲۱

تنها چند ساعت دیگر تا برگزاری مراسم اپل باقی مانده است؛ مراسمی که در آن، انتظار می‌رود که بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید این شرکت باشیم. تا به امروز شاهد منتشر شدن اطلاعات و تصاویر زیادی از پرچمداران جدید اپل بودیم و حال امروز، شرکت تولید کننده قاب موبایل اسپیگن تصاویری از کیس‌های منتسب به iPhone Xs و iPhone Xs Max را به اشتراک گذاشته است که در ادامه، به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه، در ادامه با جی اس ام همراه شوید. 

طبیعتا به لطف شایعات و اطلاعات گذشته، تقریبا می‌دانیم که آیفون‌های جدید اپل چه شکل و شمایلی دارند و این تصاویر تازه، صرفا موارد گذشته را تایید می‌کنند. همانطور که می‌بینید، iPhone Xs تقریبا هیچ تفاوت ظاهری خاصی با نسل فبلی خود ندارد و همچنان شاهد طراحی زیبا، فریم فلز استیل، بدنه شیشه‌ای و نمایشگری با زبانه بالای نمایشگر هستیم. این آیفون نمایشگری ۵.۸ اینچی داشته و احتمالا ۸۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. تصاویر بعدی متعلق به نسخه بزرگتر این آیفون یعنی iPhone Xs Max است که قطعا سوالات بیشتری را برای کاربران بوجود آورده است. در تصاویر منتشر شده، به وضوح می‌توان دید که از لحاظ ظاهری تقریبا به جز ابعاد، تفاوت خاص دیگری بین iPhone Xs و iPhone Xs Max دیده نمی‌شود. این آیفون ۶.۵ اینچی احتمالا با قیمت حداقل ۹۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

image

درکل این‌ها تصاویری بودند که اسپیگن از آیفون‌های جدید منتشر کرده است. انتظار می‌رود که اپل در مراسم امشب خود، از سه آیفون جدید، آیپد پرو‌های ۲۰۱۸، جایگزین مک بوک ایر ۱۳ اینچی، ایرپاد ۲ و ایرپاور رونمایی کند. برای جمع بندی انتظارات پیرامون مراسم امشب، می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید. برای دریافت تازه ترین اخبار و گزارش‌ها، فراموش نکنید که پوشش خبری زنده GSM را دنبال کنید. نظر شما چیست؟ شما درباره این دو آیفون چه فکر می‌کنید؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سامان

۱۳۹۷/۶/۲۱
والا هنوز معلوم نیست شاید همون پلاس بمونه
پسوند مکس قبلا توی پرچمدارای اچ تی سی هم استفاده میشد تا جایی که یادمه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۱
در واقع امسال، واژهء MAX جایگزینِ "پلاس" شده.
و این چیزیه که از حالا به بعد همه ازش "تقلید" می‌کنن?
سونی مدلِ ایکسپریا مکس
سامسونگ مکس‌ِ پلاس
هوآوی ایکس مَکس پِرو
اچ‌تی‌سی u مَکس