خانهاخبار
احتمال معرفی مدل 2018 آیپد پرو 12.9 اپل در تاریخ 21 شهریور

احتمال معرفی مدل 2018 آیپد پرو 12.9 اپل در تاریخ 21 شهریور

تصاویر رندری تازه منتسب به iPad Pro 12.9 (2018) اپل منتشر شده و طراحی آن را فاش کرده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه تازه هفته آینده در کنار آیفون‌های سه گانه اپل معرفی شود.
۱۳۹۷/۶/۱۴

باتوجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد سالانه اپل در 12 سپتامبر مصادف با 21 شهریور، شایعه‌ها و خبرهای تازه هم با سرعت بیشتری فاش می‌شوند. این کمپانی قرار است هفته آینده از 3 مدل آیفون تازه به همراه چند دستگاه هوشمند آیپد دیگر رونمایی کند. در حال حاضر هیچکدام از این خبرها رسما موردتأیید قرار نگرفته‌اند اما تصاویر رندر شده CAD تازه‌ای منتسب به آیپد تازه اپل منتشر شده و آن را در زوایای مختلف به نمایش گذاشته است. این آیپد احتمالا تحت عنوان iPad Pro 12.9 (2018) معرفی می‌شود.

iPad Pro 12.9 (2018) در این تصاویر رندری تازه به طور کامل فاش شده است. در این تصاویر شاهد هستیم که iPad Pro 12.9 (2018) به صفحه نمایش با گوشه‌های خمیده مجهز شده و جک هدفون 3.5 میلی متری هم از طراحی آن حذف شده است. علاوه بر این دکمه فیزیکی خانه هم در این دستگاه هوشمند دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که اپل در توسعه آن بیشتر روی طراحی Face ID متمرکز شده است. این سازنده همچنین حاشیه‌هایی با ضخامت معقول برای این آیپد تازه در نظر گرفته است تا کاربر به راحتی بتواند آن را در دست بگیرد. این حاشیه‌ها چندان باریک نشده‌اند؛ چراکه طراحی بدون حاشیه در دستگاه‌های هوشمندی با این ابعاد تنها باعث می‌شود صفحه نمایش در مقابل ضربه احتمالی آسیب پذیرتر باشد.

موقعیت دوربین اصلی در پنل پشتی مانند گذشته در گوشه بالا سمت چپ پنل در نظر گرفته شده است که فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. اپل همچنین کانکتور هوشمند را به لبه پایین در پنل پشتی iPad Pro 12.9 (2018) منتقل کرده است. این سازنده علاوه بر موارد مذکور برخی موارد را هم از طراحی آیفون‌هایش وام گرفته و به آیپد تازه خود اضافه کرده است. در تصاویر پیش رو به نظر می‌رسد پنل پشتی این دستگاه از جنس فلز طراحی شده باشد. خطوط آنتن هم به این پنل منتقل شده‌اند و پیش بینی می‌شود که تغییر در موقعیت کانکتور هوشمند به خاطر ناتوان بودن Face ID در حالت افقی اجرا شده باشد. این تغییر تازه کاربران را وادار می‌کند تا تنها در حالت پرتره از قابلیت Face ID استفاده کنند.

دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت راست بدنه iPad Pro تازه قرار گرفته‌اند و دکمه پاور هم در همین موقعیت دیده می‌شود. اپل همچنین بلندگوهای چهارگانه برای این دستگاه در نظر گرفته است تا تجربه صوتی فوق العاده‌ای را به کاربران ارائه دهد. iPad Pro 9.7 (2018) در ماه مه سال جاری میلادی رسما معرفی شد اما براساس تصاویر رندری پیش رو مدل iPad Pro 12.9 (2018) با تفاوت‌های چشم‌گیر توسعه یافته است.

علاوه بر این موارد، براساس تازه‌ترین شایعه‌های مرتبط iPad Pro 12.9 (2018) در ابعاد 280.6 × 215 × 5.85 میلی متر طراحی شده است و البته هنوز نمی‌دانیم که قرار است از کدام پردازنده داخلی بهره ببرد. پیش بینی می‌شود این پردازنده A12X باشداما در این باره مطمئن نیستیم و فعلا باید منتظر بمانیم. انتظار می‌رود iPad Pro 12.9 (2018) در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) و در کنار آیفون‌های تازه اپل رسما رونمایی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)