خانهاخبار
با هتل الماس مشهد آشنا شوید

با هتل الماس مشهد آشنا شوید

هتل الماس به دلیل ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان خود باعث گردیده تا اغلب گردشگران پس از یک شب اقامت، در مراجعات بعدی به مشهد نیز مجددا این هتل را به عنوان مکان اقامت خود انتخاب نمایند.
۱۳۹۷/۶/۱۳

هتل الماس مشهد ساختمانی است 9 طبقه که نزدیک به میدان بیت المقدس در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد و چند سالی است که مورد استقبال زائران و گردشگران قرار گرفته. اگر قصد سفر به مشهد خصوصا با تور مشهد را دارید قبل از انتخاب هتل خود این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

هتل الماس به دلیل ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان خود باعث گردیده تا اغلب گردشگران پس از یک شب اقامت، در مراجعات بعدی به مشهد نیز مجددا این هتل را به عنوان مکان اقامت خود انتخاب نمایند.

هتل الماس مشهد ، یک هتل مشهد و جزو هتل های چهار ستاره  مشهد می باشد که مانند بسیاری دیگر از هتل های چهار ستاره دنیا سعی نموده بیشترین و با کیفیت ترین تفریحات و خدمات را گرد هم آورد تا مسافران نیازی به خارج شدن از هتل غیر از مواقع اضطراری و یا زیارت نداشته باشند. با اقامت در این چنین هتلی تنها دغدغه شما رفتن به زیارت یا قرارهای کاریتان خواهد بود. حتی دغدغه رفت و آمد به حرم امام رضا هم به واسطه فاصله کم هتل حل شده است.

هتل الماس مشهد با مدیریت و کادری مجرب و انعطاف پذیر رضایت اغلب گردشگرانی که در آن اقامت داشته اند کسب کرده است. هتل الماس به چیدمان لابی و اتاق ها و نور پردازی توجهی ویژه داشته و با ورود به هتل در ابتدای امر حس حضور در یک هتل پنج ستاره را خواهید داشت.

هتل الماس مشهد سعی نموده برخی از دغدغه های گردشگران را بر طرف نماید و بدین منظور سالن آرایش، تورهای تفریحات آبی، انواع ماساژ های درمانی و ریلکسیشن، سالن کودک، کافی شاپ و رستوران عالی، سالن سمینار، صرافی و استقبال فرودگاهی از جمله خدماتی است که برایشان در نظر گرفته است.

هتل الماس مشهد در سال 1392 افتتاح شد و یکی از هتل های نوساز با رنج بالای کیفیتی است که بسیار نزدیک به حرم امام رضا قرار دارد. این هتل تخیفات ویژه ای را به مناسبت تولد یا سالگرد ازدواج مهمانانش در نظر میگیرد تا به هر بهانه ای اقامت به یاد ماندنی را به گردشگران هدیه دهد. رستوران پانوراما هتل الماس یک در طبقه بالا منظره ای بی نظیر از حرم امام رضا و ساختمان های شهری در دل شب و نور خورشید و هوای ابری و باراش باران و برف را در روز ، به مهمانان ارائه می دهد. همچنین رستوران دیگر در زیر زمین که پذیرای گردشگران برای صبحانه بوفه و نهار و شام می باشد با چیدمان و مبلمانی زیبا با رنگ های روشن و فضایی دلباز منتظر حضور مهمانان می باشد.

با اقامت در این هتل علاوه بر حضور در خیابانی یک میلیون ساله و زیبا با حال و هوایی بی نظیر و تکرارا نشدنی می توانید از مناطق تاریخی و تجاری زیادی که در عیدگاه، محله یهودیها و کلیمی ها، سرشور و ... وجود دارد دیدن نمایید. کوچه های این خیابان مملو از خانه های تاریخی می باشد. شما بزرگترین باغ خاور میانه در زمان قاجار را در همین خیابان می توانید ببینید. همچنین خانه پدر رهبر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای در کوچه پس کوچه های سرشور هنوز روزگار سپری میکند و دیدن آن خالی از لطف نیست. خانه رجایی در کوچه سرشور، کلیسا مسروپ و مدرسه ارامنه، حمام لوی، حمام مهدی قلی بیک، بازار فرش، موزه مردم شناسی، کاروانسرای عباسقلی خان، سرای عزیز الله اف یک تاجر یهودی، خانه غفوری، خانه های یهودیان با راههای مخفی همگی در نزدیکی هتل الماس یک وجود دارند و این برترین ویژگی این هتل از نظر جغرافیایی می باشد.

از مزایای این هتل که شاید کمتر هتلی آن را داشته باشد، منظره ای است که اتاق های طبقات بالاتر دارند. برخی اتاق ها با پنجره هایی وسیع منظره حرم امام رضا و سوسو چراغهای شهری را به نمایش می گذارند. این منظره وقتی زیباتر می شود که باراش باران و برف نیز مصادف با حضور شما در اتاق باشد و آنگاه ساعتها خیره منظره بیرون خواهید شد.

اتاق های هتل الماس با امکاناتی همچون صندوق امانات، یخچال، چای ساز، مینی بار، سشوار، دمپایی، منطقه نشیمن زیبا و فضایی وسیع به همراه سکوت و نظافت، مشتریان را آسوده خاطر می سازد که مبلغ مناسبی را پرداخت نمودند.

همچنین صبحانه بوفه این هتل با بیش از سی نوع خوراکی سرد و گرم و نوشیدنی ها با قیمتی بسیار مناسب محبوب شهروندان نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو هتل الماس مشهد و سایر هتل های مشهد می توانید با شماره 05138095 و یا به سایت جامع رزرواسیون هتل های مشهد به آدرس www.epersianhotel.com مراجعه نمایید .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sajjad

۱۳۹۷/۶/۱۴
تبلیغات شمام دیگه خیلی بیش از حد وبی نمک شده