خانهاخبار
پایان جشنواره تابستانه هوآوی و مروری بر موفقیت جشنواره بر اساس آمار و ارقام

پایان جشنواره تابستانه هوآوی و مروری بر موفقیت جشنواره بر اساس آمار و ارقام

جشنواره تابستان پرستاره با هوآوی به اتمام رسید و در این خبر می‌خواهیم در مورد نتیجه این جشنواره بنابر آمار و ارقام و میزان موفقیت آن صحبت کنیم.
۱۳۹۷/۵/۱۵

همان‌طور که در جریان هستید جشنواره تابستان هوآوی برای گوشی‌های منتخب در تابستان برگزار شد و جوایز نفیسی به برندگان قرعه‌کشی این جشنواره اهدا شد.

در جشنواره تابستان پرستاره هوآوی  کاربران با خرید هر یک از گوشی‌های منتخب شانس شرکت و برنده شدن در قرعه‌کشی‌های هفتگی را داشتند که یکی از جوایز با ارزش این جشنواره گوشی هوشمند P20 Pro بود. گوشی‌هایی که با خرید آن‌ها می‌توانستید در جشنواره شرکت کنید عبارت بودند از:

  • Huawei Y7 Prime 2018
  • Huawei Y5 Prime 2018
  • Huawei nova 3e
  • Huawei Mate 10 Pro
  • Huawei Mate 10
  • Huawei Mate 10 lite

 

image

 

از جمله جوایز ارزشمند دیگر این قرعه‌کشی باید به پاور بانک، ترازو، خدمات VIP، اسپیکر JBL و هزاران جایزه دیگر اشاره کرد. مدت‌زمان این جشنواره یک ماه بود و در 4 هفته قرعه‌کشی انجام گرفت و مشخصات برندگان هر هفته به تفکیک در وب‌سایت huaweistars.com قرار گرفت.

در هفته اول، دوم و سوم به 8 نفر از کسانی که در قرعه‌کشی شرکت داده شده بودند گوشی P20 Pro اهدا شد که در هفته چهارم تعداد برندگان پی 20 پرو به 16 نفر رسید.

در هفته اول 377 جایزه به برندگان قرعه‌کشی اهدا شد که از این تعداد 8 نفر گوشی P20 Pro و دیگر شرکت‌کنندگان جوایز دیگر را دریافت کردند.

در هفته دوم 247 نفر برنده جایزه قرعه‌کشی شدند که از این تعداد 8 نفر گوشی P20 Pro و مابقی شرکت‌کنندگان جوایز دیگر را برنده شدند.

در هفته سوم تعداد برندگان قرعه‌کشی به 212 نفر رسید که تعداد 8 نفر گوشی P20 Pro و دیگران جوایز دیگر را دریافت کردند.

در نهایت در هفته آخر و هفته چهارم تعداد زیادی از خریداران در قرعه‌کشی برنده شدند و تعداد کسانی که در این هفته جایزه دریافت کردند به 1508 نفر رسید که از این تعداد 16 نفر برنده گوشی P20 Pro شدند و دیگر شرکت کننده‌ها جایزه‌های دیگر مانند اسپیکر، ترازو، خدمات VIP و .... را به خانه بردند.

قرعه‌کشی‌ها در 6 شهر بزرگ ایران انجام شدند و 119 فروشگاه در سراسر ایران به‌عنوان فروشگاه‌های منتخب در این جشنواره حضور داشتند.

هوآوی با کمک این جشنواره توانست به فروش خوبی در بازار ایران دست پیدا کند و امیدواریم پس از این هم شاهد برگزاری چنین جشنواره‌هایی باشیم تا کاربران علاوه بر اینکه از خرید گوشی‌های به روز و مدرن لذت می‌برند حس برنده شدن را هم بچشند و به لذتی دو چندان دست پیدا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)