خانهاخبار
تأیید شد؛ Honor 8X Max با پردازنده اسنپ‌دراگون 660 معرفی می‌شود

تأیید شد؛ Honor 8X Max با پردازنده اسنپ‌دراگون 660 معرفی می‌شود

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، قصد دارد 14 شهریور از دو میان رده تازه خود پرده بردارد. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که Honor 8X Max به پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 660 مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۵

کمپانی آنر تأیید کرده است که قصد دارد دو میان رده تازه خود را به نام‌های Honor 8X و Honor 8X Max در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) رسما معرفی کند. همچنین در خلال روز‌های اخیر تصاویر زنده متعددی منتسب به این گوشی منتشر شدند و طراحی ظاهری آن را به نمایش گذاشتند.

شایعه‌های متعددی هم درباره مشخصات فنی این دو میان رده تازه منتشر شده اما به مدل پردازنده به طور دقیق اشاره نشده است. تا روز گذشته در اکثر این گزارش‌ها از پردازنده‌های کوالکام اسنپ‎‌دراگون 636 یا 660 یاد شده بود اما حالا دیگر مدل دقیق این چیپست پردازنده مشخص شده است. روز گذشته در شبکه اجتماعی Weibo خبری منتشر شد و ادعا کرد که حداقل یکی از این دو مدل 8X و 8X Max به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 با 8 هسته پردازشی و قدرت پردازش حداکثر 2.2 گیگاهرتز مجهز می‌شود.

image

علاوه بر این مورد تصاویر اسکرین شات فاش شده از مشخصات این گوشی حاکی از آن هستند که Honor 8X Max از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد و به صفحه نمایش 7.12 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2244 فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود. به این نکته هم توجه داشته باشید که بریدگی حاشیه بسیار کوچکی در قسمت بالای پنل نمایش گوشی مذکور طراحی شده و وضوح تصویر آن در نتیجه همین طراحی نامتعارف شده است.

همان‌طور که گفتیم، Honor 8X Max به صفحه نمایش بزرگتر از 7 اینچ مجهز می‌شود اما نسخه استاندارد Honor 8X در ابعاد کوچک‌تریت وسعه می‌یابد و پنل نمایش کوچک‌تری هم خواهد داشت. هر دو گوشی احتمالا به دوربین اصلی دوگانه و حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی مجهز می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود که Honor 8X Max باتری بزرگی با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)