خانهاخبار
فراری 488 پیستا اسپایدر با طراحی جذاب معرفی شد

فراری 488 پیستا اسپایدر با طراحی جذاب معرفی شد

شرکت فراری در گذشته از خودروی 488 پیستا رونمایی کرده بود. حال این شرکت نسخه اسپایدر آن را معرفی کرده است.
۱۳۹۷/۶/۵

شرکت فراری از سومین نسخه خودروی 488 پیستا رونمایی کرد. در گذشته شاهد معرفی نسخه کوپه و Pista Piloti این خودرو بوده‌ایم و حال این تولیدکننده خودروهای سوپراسپرت نمونه اسپایدر این محصول جذاب را معرفی کرده است. این خودرو پنجاهمین سالگرد معرفی خودروهای بدون سقف فراری را جشن می‌گیرد و به قدرتمندترین موتور 8 سیلندر این شرکت مجهز شده است.

image

موتور مورد استفاده در فراری 488 پیستا اسپایدر برنده عنوان بهترین موتور در سال 2018 شده است. این موتور 8 سیلندر حجمی برابر با 3.9 لیتر دارد که با استفاده از توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 720 اسب بخار قدرت است. میزان گشتاور تولیدی این موتور به 770 نیوتون متر می‌رسد. صاحبان این خودرو می‌توانند با برداشتن سقف آن به صدای موتور گوش دهند و لذت ببرند. موتور فراری 488 پیستا اسپایدر برای سومین سال متوالی موفق به کسب مقام بهترین موتور در سطح جهانی شده است.

image

سرعت این خودرو مانند نسخه کوپه آن در مدت زمان 2.85 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. راننده این خودرو می‌تواند در مدت زمان 8 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که 0.4 ثانیه در مقایسه با نسخه کوپه کندتر است. حداکثر سرعت فراری 488 پیستا اسپایدر به 340 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودروی سوپراسپرت مانند اکثر محصولات کانورتیبل وزن بیشتری در مقایسه با نسخه کوپه خود دارد. فراری 488 پیستا اسپایدر در مقایسه با نسخه کوپه نزدیک به 91 کیلوگرم سنگین‌تر است.

image

اگر خریدار نسبت به وزن بیشتر این خودرو در مقایسه با نمونه کوپه آن حساس باشد، می‌تواند فراری 488 پیستا اسپایدر را با رینگ‌های فیبر کربنی سفارش دهد. این رینگ‌ها نزدیک به 20 درصد از نمونه‌های استاندارد وزن کمتری دارد. رینگ استاندارد این خودرو 20 اینچی است. فراری برای حفظ وزن مناسب این خودرو، کفپوش‌های مورد استفاده در آن را حذف کرده و به‌جای آن صفحات آلومینیومی طرح‌دار در نظر گرفته است. بر روی بدنه این خودرو خطوطی حضور دارند که طراحی آن را جذاب‌تر می‌کند.

image

در حال حاضر این شرکت در رابطه با قیمت این خودرو اطلاعاتی را منتشر نکرده است. به احتمال زیاد فراری 488 پیستا اسپایدر در مقایسه با نمونه کوپه خود قیمت بالاتری خواهد داشت. انتظار می‌رود فراری در آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با این خودرو منتشر کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)