خانهاخبار
آکورا از مدل 2019 خودر‌وی NSX رونمایی کرد

آکورا از مدل 2019 خودر‌وی NSX رونمایی کرد

آکورا NSX یک خودروی سوپراسپرت قدرتمند است. این شرکت ژاپنی نسخه جدید این خودرو را معرفی کرد.
۱۳۹۷/۶/۳

شرکت آکورا 3 سال پیش در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دیترویت، آکورا NSX را معرفی کرد. این شرکت در گردهمایی Pebble Beach از نمونه جدید این خودروی سوپراسپرت با تغییراتی در ظاهر رونمایی کرد. عملکرد این نمونه بهبود پیدا کرده ‌و آکورا رنگ جدیدی برای آن در نظر گرفته است. رنگ نارنجی این خودرو ظاهر جذابی را برای آن به همراه داشته است.

image

این خودرو به صورت استاندارد به امکانات بیشتری در مقایسه با نمونه قبلی خود مجهز شده است. مدل 2019 آکورا NSX از صندلی‌های برقی با امکان کنترل در 4 جهت، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی پیشرفته، سنسورهای مجاورت جلو و عقب و پدال‌های اسپرت آلومینیومی به صورت استاندارد بهره می‌برد. خریدار در صورت تمایل می‌تواند بدون پرداخت هزینه اضافه‌ای، این خودرو را با صندلی‌های دستی سفارش دهد.

image

مقاومت این خودرو در بخش جلویی 26 درصد و در بخش پشتی 19 درصد در مقایسه با نسل گذشته افزایش یافته است. آکورا در بخش موتور و سیستم انتقال قدرت تغییری را ایجاد نکرده است. این خودرو به موتور 6 سیلندر در میانه خود مجهز شده که به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 573 اسب بخار قدرت و 645 نیوتون متر گشتاور است. قدرت تولیدی این موتور به وسیله یک گیربکس خودکار 9 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های مدل 2019 آکورا NSX منتقل می‌شود. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک است.

image

این خودرو با قیمت 157,500 دلار در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. در حالی که قیمت این خودرو در مقایسه با نسخه کنونی خود 1500 دلار افزایش یافته، ارزش تجهیزاتی که به صورت استاندارد برای آن در نظر گرفته شده برابر با 4700 دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)