خانهاخبار
نتایج بنچمارک Xiaomi Pocophone F1؛ همگام با پرچمداران گران‌قیمت

نتایج بنچمارک Xiaomi Pocophone F1؛ همگام با پرچمداران گران‌قیمت

شیائومی به‌زودی از گوشی پرچمدار جدیدش با نام Pocophone F1 رونمایی کرده است و بررسی عملکرد این گوشی در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گوشی مقرون‌به‌صرفه شیائومی از رقبای خود بهتر است!
۱۳۹۷/۵/۲۵

شرکت شیائومی در حال توسعه برند جدیدی در بازار موبایل است و اولین گوشی‌هوشمند خود را با این برند با نام Pocophone F1 عرضه خواهد کرد. نتایج به‌دست آمده از بررسی عملکرد پرچمدار جدید شرکت چینی، نشان می‌دهد که Pocophone F1 سریع‌ترین گوشی در بازه قیمتی خود خواهد بود. 

شرکت شیائومی این مدل را به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز کرده است و Pocophone F1 را با شش گیگابایت رم ارائه خواهد داد. در ادامه می‌توانید عملکرد پردازنده گوشی جدید شیائومی را با دیگر پرچمداران بازار از جمله گلکسی اس 9 پلاس، HTC U12 Plus، شیائومی می 8، OnePlus 6 و Huawei P20 Pro مقایسه کنید:

image

گوشی Pocophone F1 در حالی موفق شده است تا چنین قدرت پردازشی بالایی را ارائه دهد که قیمت آن از بسیاری از مدل‌هایی که با پرچمدار جدید شیائومی مقایسه شده؛ کم‌تر است. بد نیست اشاره کنیم که این مدل تنها 430 یورو قیمت خواهد داشت و احتمالا به سلطه ZenFone 5Z به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام خاتمه می‌دهد؛ ایسوس در حال‌حاضر، گوشی پرچمدار خود را با قیمت 480 یورو در بازار به فروش می‌رساند.

پرچمدار مقرون‌به‌صرفه شیائومی در تاریخ 22 اوت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این مدل بد نیست اشاره کنیم که Pocophone F1 از نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 استفاده می‌کند؛ رزولوشن نمایشگر FHD+ است و همچنین در بالای صفحه‌نمایش بریدگی اعمال شده که دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب را درون خود جای می‌دهد. البته شیائومی حاشیه‌ی پایین نمایشگر را نیز حفظ کرده است؛ هرچند، ضخامت حاشیه‌ی پایین نمایشگر چندان زیاد نیست. Pocophone F1 با دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت به بازار عرضه خواهد شد و ظاهرا در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس قرار می‌گیرد. این مدل در یک نسخه به فروش می‌رسد که 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)