خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از گوشی HTC Fusion

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از گوشی HTC Fusion

ویدیوی مفهومی تازه‌ای از یک گوشی هوشمند برند اچ تی سی به نام Fusion منتشر شده است. این گوشی از دوربین اصلی جالبی بهره می‌برد اما از نظر ظاهری طراحی چندان تازه‌ای در آن به کار نرفته است.
۱۳۹۷/۵/۲۰

ویدیوی مفهومی تازه‌ای توسط وب‌سایت Designed by Hege منتشر شده و یک گوشی از برند اچ تی سی را به نام HTC Fusion به نمایش گذاشته است. پیش از هرچیز باید تأکید کنیم که ویدیو و تصاویر پیش رو متعلق به یک مدل مفهومی هستند و انتشار آن‌ها الزاما به معنی تأیید وجود این گوشی نیست. درواقع این گوشی ممکن است هرگز ساخته و معرفی نشود اما طرح مفهومی آن به‌قدری جالب است که نمی‌توان به آن اشاره نکرد. منبع انتشار این ویدیو علاوه بر تصاویری از طراحی گوشی مفهومی HTC Fusion همچنین ویدیویی هم از این گوشی منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

طراح این تصاویر ادعا می‌کند گوشی HTC Fusion تلفیقی از طراحی قدیمی و تازه است چراکه در آن از طراحی HTC One و همچنین برخی گوشی‌های هوشمند تازه‌تر این سازنده تایوانی الهام گرفته شده است. در نگاهی گذرا به تصویر این گوشی ابتدا متوجه دوربین اصلی آن که در پنل پشتی تعبیه شده است می‌شوید. ماژول دوربین اصلی در HTC Fusion از بدنه گوشی بیرون زده و تقریبا پهن‌تر از سایر ماژول‌ها در گوشی‌های دیگر طراحی شده است. درواقع این ماژول نه تنها لنزهای دوگانه را در خود جای داده بلکه میزبان فلش LED دوگانه هم شده است. علاوه بر این موارد همچنین شاهد طراحی فوکوس خودکار لیزری در ماژول دوربین هستیم. گوشی مفهومی HTC Fusion از جنس فلز و شیشه طراحی شده و لوگوی برند اچ تی سی هم در قسمت پایین پنل پشتی نقش بسته است. برند سازنده همچنین در پنل جلو و زیر صفحه نمایش دیده می‌شود و بلندگوهای دوگانه هم در HTC Fusion به کار رفته است. طراحی این گوشی مفهومی آن را با پنل 5.7 اینچی به تصویر کشیده و فلش LED برای دوربین سلفی آن در نظر گرفته است. این گوشی از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد و چراغ نوتیفیکیشن آن در گوشه پایین سمت چپ تعبیه شده است.

گوشی مفهومی HTC Fusion در رنگ‌های مختلفی در تصاویر و ویدیوی پیش رو به نمایش گذاشته شده‌اند. نسخه‌های مختلف این گوشی مشکی، سفید، طوسی و نقره‌ای هستند و همچنین باید اشاره کنیم که طراح برخلاف انتظار ما حاشیه‌های بسیار باریک برای پنل نمایش آن در نظر نگرفته است. دکمه پاور / قفل گوشی در کناره سمت چپ تعبیه شده است و دکمه‌های تنظیم صدا هم در کناره سمت راست دیده می‌شوند. موارد مذکور تقریبا همه اطلاعاتی هستند که در ویدیو و تصاویر گوشی HTC Fusion شاهدشان هستیم و طراح هم مشخصا به آن‌ها اشاره کرده است. در آخر باز هم تأکید می‌کنیم که شاید کمپانی تایوانی اچ تی سی هرگز چنین گوشی هوشمندی را روانه بازار نکند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۷/۵/۲۰
هرچی باشه بهتر از ایفون هست