خانهاخبار
تماشا کنید: سامسونگ ویدیوی رسمی معرفی Galaxy Note 9 را فاش کرد!

تماشا کنید: سامسونگ ویدیوی رسمی معرفی Galaxy Note 9 را فاش کرد!

در ادامه انتشار خبرهای مختلف درباره Galaxy Note 9 حالا کانال یوتیوب این سازنده ویدیوی معرفی آن را رسما منتشر کرده است. از طرف دیگر تصویر زنده از جعبه این فبلت هم در یک فروشگاه در کشور روسیه فاش شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۳

در بازار تکنولوژی روسیه همیشه اتفاق‌های جالبی رخ می‌دهد. پس از معرفی غیرمنتظره شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ حالا نوبت به پرچمدار Galaxy Note 9 رسیده است. تازه‌ترین خبر درباره این گوشی از روسیه به دستمان رسیده است که جعبه نسخه 128 گیگابایتی Note 9 را در تصویری زنده به نمایش می‌گذارد. تقریبا همه مشخصات فنی این دستگاه تازه روی جعبه‌اش درج شده‌اند و می‌توانند به شایعه‌های مختلف پایان دهند. همچنین صفحه رزرو و پیش خرید این گوشی تازه در وب‌سایت رسمی سامسونگ به نمایش درآمده و برخی مشخصات ظاهری‌اش را هم مورد تأیید قرار داده است.

image

براساس مندرجات روی جعبه گوشی Galaxy Note 9 صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد در حالی که Note 8 از صفحه نمایش 6.3 اینچی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این تفاوت جزئی عمدتا به خاطر بهبود پنل اینفینیتی  و همچنین کاهش حاشیه‌های صفحه به وجود آمده باشد و البته اگر پای دلیل دیگری در میان باشد هنوز اطلاعاتی درباره آن نداریم. چندی پیش هم برخی تصاویر رندری CAD منتسب به این گوشی منتشر شدند و آن را با صفحه کشیده‌تری به نمایش گذاشتند که حالا باتوجه به اطلاعات پیش رو بیش از گذشته به صحت‌شان مطمئن می‌شویم. در تصویر پیش رو همچنین به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره شده است در حالی که انتظار می‌رفت ظرفیت آن حدودا 3300 باشد.

image

نکته دیگری که با انتشار این تصویر زنده متوجه شده‌ایم، مجهز شدن نسخه پایه Galaxy Note 9 به 128 گیگابایت حافظه داخلی است اما همان‌طور که به خاطر دارید، Galaxy Note 8 در نسخه استانداردش از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین به هدفون و بلندگوهای استریو AKG، حسگر عنبیه چشم و شارژر بی سیم مجهز شده و با دریافت مجوز IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم شده است.

image

روی جعبه Galaxy Note 9 در آخر به توضیح قلم استایلوس پرداخته شده و از آن تحت عنوان "کنترل از راه دور" یاد شده است. همین عبارت به خوبی نشان می‌دهد که احتمالا همه شایعه‌ها درباره پشتیبانی استایلوس از امکان بلوتوث صحت داشته ‌اند و کاربر قادر خواهد بود از آن برای باز کردن قفل گوشی، کنترل پخش موسیقی و همچنین فعال کردن دکمه شاتر اپلیکیشن دوربین برای ثبت تصویر بهره ببرد.

علاوه بر انتشار این تصویر وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند صفحه پیش خرید Galaxy Note 9 را با پوستر رسمی منتسب به آن فعال کرد و پس از آن هم ویدیوی تبلیغاتی این فبلت را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. این ویدیو هم مانند پوستر مرتبط توانسته است بار دیگر طراحی ظاهری Galaxy Note 9 را به نمایش بگذارد و علاوه بر آن بر قابلیت و طراحی قلم S تأکید کند. کلیپ 30 ثانیه‌ای کوتاهی که در ادامه مشاهده می‌کنید تنها به مدت کوتاهی در کانال سامسونگ نیوزلند قرار گرفت اما بسیاری از کاربران موفق شدند آن را به سرعت دریافت و منتشر کنند.

عنوان این کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که اصلا قرار نبوده است سامسونگ آن را به این زودی‌ها منتشر کند. به نظر می‌رسد این سازنده قصد دارد در تبلیغ Galaxy Note 9 بیش از هر چیز بر قلم استایلوس بهبود یافته و باتری بزرگ آن تأکید کند.

نسخه سطح بالای Note 9 از 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و در این ویدیوی کوتاه شاهد هستیم که از کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت هم پشتیبانی می‌کند. با چنین قابلیتی حالا بهتر متوجه می‌شویم که چرا سامسونگ بارها کمپانی اپل را به این خاطر که آیفون‌هایش از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند، مورد انتقاد قرار داده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)