خانهاخبار
زمان عرضه و هدایای پیش‌فروش Galaxy Note 9 سامسونگ مشخص شد

زمان عرضه و هدایای پیش‌فروش Galaxy Note 9 سامسونگ مشخص شد

یک اپراتور در کره جنوبی تایید کرده است که پرچمدار آینده سامسونگ در تاریخ 24 اوت با هدایای متنوع برای افرادی که Galaxy Note 9 را پیش‌خرید کرده‌اند، عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۱۰

در حال‌حاضر جزئیات بسیاری را پیرامون فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ می‌دانیم؛ قیمت این گوشی نیز فاش شده است. با این‌حال ناچار بودیم در رابطه با زمان عرضه جانشین Galaxy Note 8 به حدس و گمانه‌زنی اکتفا کنیم.

یک اپراتور کره‌ای به‌تازگی زمان عرضه فبلت جدید سامسونگ را مشخص کرده است؛ به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای درنظر دارد تا پرچمدار خود برای نیمه دوم سال 2018 را در تاریخ 24 اوت عرضه نماید. همچنین پیش‌فروش این گوشی از تاریخ 10 اوت آغاز خواهد شد؛ احتمالا می‌دانیم که Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت در نیویورک معرفی می‌شود و کره‌ای‌ها آماده هستند تا پیش‌فروش این گوشی را یک روز پس از معرفی رسمی آغاز نمایند. کاربرانی که جانشین Galaxy Note 8 را پیش‌خرید کنند، پرچمدار جدید سامسونگ را زودتر از بقیه دریافت خواهند کرد و همچنین سامسونگ هدایایی را به رایگان ارائه می‌دهد.

image

در کره جنوبی، علاقه‌مندانی که پرچمدار جدید سامسونگ را پیش‌خرید نمایند؛ می‌توانند کیس، شارژ ماشین، پاوربانک، پد شارژ بی‌سیم و حلقه هوشمند دریافت کنند. البته در سایر بازارها ممکن است هدایای پیش‌خرید پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ متفاوت باشد؛ پیش‌تر اعلام شده بود ممکن است به همراه پرچمدار جدید سامسونگ به کاربرانی که این گوشی را پیش‌خرید کرده‌اند، ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 هدیه داده شود.

لازم به‌ذکر است که Galaxy Note 9 سامسونگ در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ خبری از عرضه مدل 64 گیگابایتی نیست و نسخه پایه جدیدترین پرچمدار سامسونگ از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. همچنین نسخه‌ای مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد اما حافظه رم این مدل هنوز مشخص نشده است؛ این احتمال وجود دارد که در مدل 512 گیگابایتی حافظه رم به هشت گیگابایت افزایش پیدا کند. قیمت نسخه پایه با 128 گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به 980 دلار است اما مدل 512 گیگابایتی بیشتر از 1200 دلار قیمت دارد. پرچمدار آینده سامسونگ به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و قلم S-Pen جدیدی دارد که در حین انجام بازی، پخش موسیقی یا تصویربرداری گروهی کاربرد خواهد داشت. 

باید اشاره کرد که جانشین Galaxy Note 8 به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مشابه با Galaxy S9 Plus مجهز شده است اما چینش سنسورها در قاب پشتی به صورت افقی خواهد بود. در مقایسه با نسل قبل، سامسونگ سنسور اثرانگشت را به مکان بهتری انتقال داده است؛ حسگر اثرانگشت در جدیدترین پرچمدار سامسونگ به پایین دوربین اصلی منتقل شده است تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد. در نسل قبل، سنسور اثرانگشت در کنار دوربین اصلی جای گرفته بود که دسترسی به آن به دلیل ابعاد کشیده گوشی چندان راحت نبود. همچنین جدیدترین پرچمدار سامسونگ با تراشه اگزینوس 9810 در تمامی بازارها عرضه خواهد شد اما در چین و ایالات متحده نسخه مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۱۳
فعلا سال هاست اوله در فروش و ال جی جزو 10 تا هم نیست و در قسمت other قرار داره خخخخخخخخخخخ

Kiarash

۱۳۹۷/۵/۱۰
نمایندگی های ایران که ماشالا دزدن. سر نوت ۸ هدیه ها رو به بهانه ی بالا رفتن دلار بعد از پیش فروش کردن به من ندادن.

رضا

۱۳۹۷/۵/۱۰
اینم مالی نمی شه!