خانهاخبار
قیمت نسخه 128 و 512 گیگابایتی Galaxy Note 9 هوش از سرتان می‌برد!

قیمت نسخه 128 و 512 گیگابایتی Galaxy Note 9 هوش از سرتان می‌برد!

آن‌طور که پیداست، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 با قیمت بالایی عرضه خواهد شد؛ به‌طوری‌که نسخه 128 گیگابایتی آن نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۵/۸

سامسونگ به‌زودی از جدیدترین عضو خانواده Galaxy Note رونمایی خواهد کرد؛ محصولی که به تبعیت از روند نام‌گذاری پرچمداران Galaxy S9، گلکسی نوت 9 نامیده خواهد شد. با اینکه سامسونگ هنوز به صورت رسمی از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرده است اما مشخصات سخت‌افزاری این مدل را تقریبا به طور کامل می‌دانیم و اطلاعات تازه منتشر شده، قیمت احتمالی Galaxy Note 9 را مشخص می‌کند.

تصاویر تبلیغاتی مربوط به پیش‌خرید جانشین Galaxy Note 8 در اندونزی فاش شده است و با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، این گوشی در سه رنگ مشکی (Mystic Black)، آبی (Engineered Blue) و مسی (Artisan Copper) عرضه خواهد شد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ پرچمدار Galaxy Note 9 را در دو مدل با 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد؛ مدل 128 گیگابایتی با قیمتی نزدیک به 936 دلار عرضه می‌شود و نسخه 512 گیگابایتی پرچمدار جدید سامسونگ نزدیک به 1214 دلار قیمت خواهد داشت. با اینکه در شایعات گذشته به عدم عرضه نسخه 64 گیگابایتی Galaxy Note 9 اشاره شده بود اما همچنان انتظار می‌رفت این مدل با قیمت مناسب معرفی شود؛ اما ظاهرا خبری از نسخه 64 گیگابایتی پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 نیست.

image

اطلاعات تازه منتشر شده با آنچه که پیش‌تر اعلام شده بود، هم‌خوانی دارد؛ مدل 128 گیگابایتی نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد و نسخه 512 گیگابایتی نیز با قیمت بالای 1000 دلار عرضه خواهد شد. البته قیمت‌های مربوط به نسخه اروپایی Galaxy Note 9 به دلیل اعمال تعرفه و ... بالاتر از این مقدار خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ اندونزی تصمیم گرفته است تا Galaxy Note 9 را به همراه یک تلویزیون مجانی پیش‌فروش نماید؛ بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، کره‌ای‌ها یک تلویزیون 40 یا 32 اینچی را به کاربران هدیه خواهند داد. به احتمال زیاد در سایر بازارها نیز طرح‌هایی برای پیش‌فروش پرچمدار آینده سامسونگ درنظر گرفته می‌شود و احتمال می‌دهیم که در برخی از این طرح‌ها ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 به خریداران هدیه داده شود.

سامسونگ مدعی است که Galaxy Note 9 تنها دستگاهی خواهد بود که می‌تواند نیازهای شما را در زمینه کار، بازی و هرآنچه که میان این دو قرار می‌گیرد؛ برطرف نماید. لازم به‌ذکر است که جانشین Galaxy Note 8 به صفحه‌نمایش 6.3 اینچی QHD+، شش گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام (در چین و آمریکا) و اگزینوس 9810 (در سایر بازارها)، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و نسخه ارتقا یافته قلم S-Pen (با پشتیبانی از بلوتوث برای کنترل موسیقی در حال پخش و یا ثبت عکس گروهی) مجهز خواهد شد. همچنین نسخه جدید دستیار صوتی بیکسبی به همراه پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018، عرضه می‌شود؛ در نسخه جدید بیسکبی، عملکرد دستیار صوتی سامسونگ بهبود یافته است و قابلیت آن‌های ارتقا پیدا کرده. 

قیمت Galaxy Note 9 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ با توجه به قیمت بالای دلار در ایران، به‌نظر شما پرچمدار جدید سامسونگ با چه قیمتی در بازار کشورمان عرضه می‌شود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محست

۱۳۹۷/۵/۹
خیلی زیاد نمیشه ی ۳۰ _۲۰تمن بیشتر پامون در نمیاد البته با نرخ دلار امروز!!!

هادی

۱۳۹۷/۵/۹
خداییش تلویزیون هدیه میدن تو ایران ما خدا خدا میکنیم وسایل جاانبیشو از جعبه ندزدن

یه دوست ...

۱۳۹۷/۵/۸
نگران نباشید با توجه به ارزش بالای ریال هر چقدرم قیمت دلاریش بره بالا بیاد ایران قیمتش کم میشه!!!

Mohammad Martin

۱۳۹۷/۵/۸
حتی اگر دلار هم مثل قدیم ارزان بگو بازم ارزش خرید زیاد نداشت حاشیه سود بالا باعث شده اسمارت فون بالا 1000 دلار بشه به نظرم هیچ اسمارت فون بیش از 900 دلار ارزش نداره
همش حاشیه سود بالا هست