خانهاخبار
سامسونگ مشغول توسعه گوشی گیمینگ اختصاصی!

سامسونگ مشغول توسعه گوشی گیمینگ اختصاصی!

جدیدترین اقدام سازندگان گوشی‌های هوشمند ورود به حوزه‌ی گیمینگ و عرضه‌ی گوشی‌های مخصوص این حوزه است. پس از شرکت‌های مختلفی مانند ریزر، شیائومی و ایسوس؛ حال سامسونگ نیز در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند گیمینگ اختصاصی خود است.
۱۳۹۷/۵/۳

به تازگی شایعاتی منتشر شده‌اند که از توسعه‌ی یک گوشی هوشمند گیمینگ توسط سامسونگ حکایت دارند. این گوشی همچون رقیبان خود از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. اطلاعات فاش توسط فردی با نام کاربری MMDDJ@ منتشر شده است که تا به افشای اطلاعات درباره‌ی محصولات سامسونگ شهرت دارد.

او به غیر از ادعای تولید چنین محصولی، به جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند گیمینگ اشاره نکرد. البته با توجه به مشخصات سایر گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار، می‌توان تا حدی ویژگی‌های این گوشی را نیز پیش بینی کرد. قطعا سامسونگ در این محصول خاص از قوی‌ترین سخت افزار حال حاضر بهره می‌گیرد. البته در حال حاضر پرچم‌داران این شرکت به بالاترین سطح سخت افزاری موجود مجهز شده اند و کمپانی کره‌ای باید برای ایجاد تمایز بین گوشی گیمینگ خود با پرچم‌داران سری گلکسی اس و گلکسی نوت به فکر ارائه‌ی ویژگی‌های  سخت افزاری و نرم افزاری، و البته رابط کاربری ویژ‌ه‌ی گیمینگ باشد.

image

برای مثال، می‌تواند از ریزر فون الهام بگیرد که نمایش‌گری با نرخ ۱۲۰ هرتز را ارائه کرده است و یا از ROG Phone شرکت ایسوس که به رابط کاربری جذاب با رنگ‌‌های مناسب و ماژول‌های متفاوت مخصوص بازی استفاده کرده است تا گوشی را به یک کنسول همراه تبدیل کند. همچنین، ایسوس با بهره گیری از یک سیستم خنک کننده‌ی جدید، پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۴۵ را اورکلاک نمود تا از نهایت توان آن بهر‌ه‌مند شود که سامسونگ نیز می‌تواند همین اقدام را برای پردازنده‌ی دستگاه خود انجام دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)