خانهاخبار
Galaxy Note 9 سامسونگ با نسخه دوم بیکسبی معرفی می‌شود

Galaxy Note 9 سامسونگ با نسخه دوم بیکسبی معرفی می‌شود

علاوه بر خبرهای مختلف درباره طراحی ظاهری و مشخصات فنی پرچمدار Galaxy Note 9 حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند این فبلت تازه به نسخه بهبودیافته و شگف انگیزی از بیکسبی مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۳

پرچمدار Galaxy Note 9 تا دو هفته دیگر معرفی می‌شود و به نظر می‌رسد که نسبت به سایر نسل‌های قبل از خودش بیش از هر چیز در یک مورد به خصوص ارتقا یافته باشد. گفته می‌شود که این فبلت تازه به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و این بزرگ‌ترین باتری به شمار می‌رود که سامسونگ تا به حال در گوشی‌های هوشمند خود تعبیه کرده است. اغلب کاربران گوشی‌های بزرگ با صفحه‌نمایش‌هایی که وضوح تصویر بالایی دارند اغلب انتقاد می‌کنند که باتری دستگاه‌شان نمی‌تواند یک روز کامل هم دوام بیاورد اما حالا تعبیه باتری بزرگی در اندازه 4000 میلی آمپر ساعت احتمالا می‌تواند این مشکل را رفع کند.

image

البته تعبیه باتری بزرگ تنها موردی نیست که در Galaxy Note 9 ارتقا می‌یابد؛ بلکه سامسونگ قصد دارد پرچمدار تازه‌اش را با پردازنده بهتر معرفی کند، حافظه داخلی‌اش را ارتقا دهد و همچنین با بهبود قابلیت‌های قلم استایلوس آن را به باتری بهتر و امکان ارتباط بلوتوث مجهز کند. انتظار می‌رود جنبه نرم افزاری هم در Galaxy Note 9 بهبود یابد اما هنوز در این باره مطمئن نیستیم. رسانه‌های کره جنوبی روز گذشته گزارش کردند که سامسونگ می‌خواهد فبلت تازه خود را به دستیار هوشمند بیکسبی هم مجهز کند. البته پیش از این هم مطمئن بودیم که این دستیار هوشمند به طور پیش فرض روی Galaxy Note 9 نصب می‌شود اما تازه‌ترین گزارش‌ها از کره جنوبی حاکی از آن هستند که این گوشی به نسخه بهبود یافته و پیشرفته‌ای از بیکسبی مجهز می‌شود.

این دستیار مبتنی بر دستورات صوتی با نسخه 2.0 قرار است با بهبود در روند زبان طبیعی، قابلیت بهبود یافته مقاومت در مقابل نویز و همچنین زمان واکنش سریع‌تر در Galaxy Note 9 تعبیه شود و همچنین این بار انتظار می‌رود که سامسونگ بیکسبی را به اپلیکیشن‌ها و خدمات جانبی هم گسترش دهد. این غول تکنولوژی بدین ترتیب API و SDK را در اختیار همه کاربرانی قرار می‌دهد که مایل هستند اپلیکیشن‌ها را با مهارت و سلیقه خودشان تغییر دهند.

علاوه بر این موارد، سامسونگ همچنین مایل است که به هوش مصنوعی بیکسبی نقشی دائمی در پلتفرم‌ها، تلویزیون‌ها، یخچال‌ها، کولرها، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی و البته اسپیکرهای هوشمند خود اعطا کند. یکی از منابع آگاه در کره جنوبی می‌گوید سامسونگ مدتهاست برای ورود دوباره و قدرتمندانه بیکسبی به بازار برنامه‌ریزی می‌کند و ما هم امیدواریم این بار با معرفی نسل تازه این دستیار هوشمند شگفت‌زده شویم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)