خانهاخبار
اسم‌مز Huawei Mate 20 Lite فاش شد؛ احتمال عرضه در دو مدل

اسم‌مز Huawei Mate 20 Lite فاش شد؛ احتمال عرضه در دو مدل

افشاگر معروف با انتشار یک گزارش جدید، مدعی شده است که هوآوی عضو میان‌رده از خانواده Mate 20 را با اسم‌رمز «Sydney» توسعه می‌دهد. احتمالا این گوشی در دو مدل مختلف به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۵/۲

شرکت هوآوی به‌تازگی اعلام کرده است که میزان عرضه گوشی‌های هوشمندش از 100 میلیون واحد عبور کرده و این سازنده چینی امیدوار است که تا پایان سال، بیشتر از 200 میلیون واحد گوشی‌هوشمند عرضه نماید. رویای هوآوی برای دست‌یابی به این میزان فروش تنها در صورتی‌ محقق خواهد شد که بتواند با عرضه محصولات مختلف، نظر کاربران را در رده‌های قیمتی مختلف و با سلایق متنوع جلب نماید. این شرکت چینی به‌تازگی از گوشی رده‌بالای Huawei Nova 3 به همراه مدل ارزان‌قیمت‌تر Huawei Nova 3i رونمایی کرده است و هر دو گوشی کاربران جوان را به خود جلب خواهد نمود. با این‌حال در صورتی‌که هوآوی بخواهد فروش گوشی‌های هوشمندش را افزایش دهد، به سری «میت» به عنوان پرچمدار جدید خود احتیاج خواهد داشت. 

براساس گمانه‌زنی‌ها، امسال هوآوی Mate 20 به عنوان پرچمدار نیمه دوم 2018 شرکت چینی عرضه خواهد شد؛ سال گذشته، هوآوی از Mate 10 و Mate 10 Pro رونمایی کرد اما با توجه به تغییر روند نام‌گذاری پرچمداران سری P و معرفی Huawei P20 به عنوان جانشین Huawei P10 در اوایل امسال، انتظار داریم که Huawei Mate 20 پرچمدار بعدی هوآوی باشد. تاکنون شایعات مختلفی مبنی بر عرضه Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro منتشر شده است اما آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، چینی‌ها یک گوشی دیگر نیز از سری Mate 20 عرضه خواهند کرد؛ گمان می‌رود این مدل به عنوان یک گوشی میان‌رده از سری Mate عرضه شود و با نام تجاری Huawei Mate 20 Lite در دسترس قرار بگیرد.

image

افشاگر معروف به‌تازگی مدعی شده است که سومین عضو از سری Mate 20 با اسم‌رمز Sydney در دست توسعه قرار دارد و حداقل در دو مدل مختلف Sydney M و Sydney I عرضه خواهد شد. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از Huawei Mate 20 Lite به دست نیامده است اما گمان می‌رود که تفاوت Sydney M و Sydney I به جای‌گیری سنسور اثرانگشت این دو گوشی خلاصه شود؛ در یک مدل سنسور اثرانگشت در قاب پشتی جای گرفته است و در مدل دیگر، سنسور اثرانگشت به پایین نمایشگر انتقال یافته. توسعه گوشی جدید هوآوی با اسم‌رمز Sydeny توسط یکی از اعضای انجمن XDA نیز تایید شده است؛ وی ادعا می‌کند که در فرم‌ور مربوط به گوشی‌های هوآوی، مدلی با اسم‌رمز SNE فاش شده است که احتمالا همان Huawei Sydney یا گوشی میان‌رده Huawei Mate 20 Lite باشد.

از آنجایی‌که جزئیات زیادی پیرامون Huawei Mate 20 Lite به‌دست نیامده است، نمی‌دانیم این گوشی چه تفاوت‌هایی با پرچمدار Huawei Mate 20 خواهد داشت؛ با این‌حال، میت 20 لایت به عنوان یک گوشی میان‌رده ارائه می‌شود و بعید نیست که تراشه ضعیف‌تری برای آن درنظر گرفته شود. به احتمال زیاد، پرچمداران Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro با تراشه Kirin 980 عرضه خواهند شد اما مدل میان‌رده Huawei Mate 20 Lite از پردازنده ضعیف‌تر Kirin 710 بهره می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)