خانهاخبار
Galaxy Note 9 در دستان مدیر عامل سامسونگ موبایل!

Galaxy Note 9 در دستان مدیر عامل سامسونگ موبایل!

دی‌جی کوه، رئیس سامسونگ در یک نشست خبری با پرچمدار جدید این شرکت یعنی Galaxy Note 9 دیده شده است.
۱۳۹۷/۴/۳۰

شایعات مختلفی پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ که Galaxy Note 9 نامیده می‌شود، منتشر شده است؛ با توجه به افشای تصاویر مختلف، تقریبا می‌دانیم پرچمدار آینده کره‌ای‌ها چه طراحی خواهد داشت و از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری با نسل قبل یعنی Galaxy Note 8 ندارد. با این‌حال، سامسونگ جای‌گیری سنسور اثرانگشت را در قاب پشتی بهبود داده است تا دسترسی به حسگر اثرانگشت ساده‌تر شود؛ همین موضوع می‌تواند خریداران و علاقه‌مندان را برای تمیز دادن Galaxy Note 9 از نسل قبل یعنی Galaxy Note 8 یاری رساند.

با توجه به اینکه Galaxy Note 9 از نظر طراحی تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد، به‌نظر می‌رسد رئیس سامسونگ تصمیم گرفته است با پرچمدار جدید شرکت متبوع‌اش در انظار عمومی ظاهر شود. دی‌جی کوه، در حال استفاده از قلم S-Pen است اما از آنجایی‌که این قلم را به دست گرفته، مشخص نیست S-Pen جدید چه تفاوت‌هایی با قلم S-Pen گلکسی نوت 8 دارد. مدتی پیش اعلام شده بود که نسخه جدید قلم S-Pen از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و قادر به کنترل موسیقی در حال پخش یا ثبت عکس است؛ بدین صورت که می‌توانید گوشی را در یک مکان ثابت گذاشته و سپس با استفاده از قلم S-Pen عکس گروهی بگیرید. فبلت Galaxy Note 9 که در اختیار دی‌جی کوه است، به دوربین دوگانه مجهز شده که با شایعات قبلی هم‌خوانی دارد؛ هیچ خبری از دوربین دوگانه عمودی نیست و سامسونگ ترجیح داده تا از دوربین دوگانه با چینش افقی در پرچمدار جدیدش استفاده نماید. همچنین سنسور اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده است؛ پیرامون این تغییر در ابتدا صحبت کردیم.

image

باید اشاره کرد که جدیدترین عضو از سری Galaxy Note در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. براساس گمانه‌زنی‌ها، سامسونگ احتمالا Galaxy Note 9 را تا پیش از ماه اوت به فروش خواهد رساند؛ ضمن اینکه ممکن است پیش‌فروش این گوشی به مدت دو هفته به طول انجامد. سال گذشته نیز سامسونگ، Galaxy Note 8 را با هدایایی پیش‌فروش نمود تا بدین شکل خریداران را نسبت به انتخاب پیش‌ از موعد پرچمدار نیمه دوم سال 2017 خود مجاب نماید.

Galaxy Note 9 در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ مدل‌های مجهز به تراشه جدید کوالکام در ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد و در سایر بازارها می‌توانید جانشین Galaxy Note 8 را با تراشه اگزینوس 9810 خریداری نمایید. همچنین شایعه شده است که بهترین نسخه از Galaxy Note 9 به هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد؛ نسخه پایه با 64 یا 128 گیگابایت حافظه به فروش می‌رسد و همچنین نسخه دیگری مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل خرید خواهد بود. نسخه‌ پایه Galaxy Note 9 احتمالا رم کم‌تری خواهد داشت و مانند نسل قبل به شش گیگابایت رم مجهز شده است. لازم به‌ذکر است که پرچمدار جدید سامسونگ از سنسور تشخیص عنبیه چشم بهره می‌گیرد؛ در نسل قبل نیز شاهد به‌کارگیری این حسگر بودیم. با این‌حال، ممکن است در پرچمداران Galaxy S10 سنسور تشخیص عنبیه با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی جایگزین شود.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از Galaxy Note 9 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن

۱۳۹۷/۵/۱
رم ۸ گیگ حافطه ۵۱۲ صحت نداره مگر این که حافظه پایه اولیه فروش همون ۱۲۸ بشه ولی مقدار رام حافظه بیشتر سری قبلی نیس بی شک این مدل با مدل قبلی فرق زیادی نخواهد کرد باید منتظر نسخته x باشیم تا تغیرات جدی تر دیده بشه