خانهاخبار
اطلاعات فاش شده از تبلت‌های جدید گلکسی تب A2 و A2 Plus سامسونگ

اطلاعات فاش شده از تبلت‌های جدید گلکسی تب A2 و A2 Plus سامسونگ

تصاویر تازه منتشر شده حاکی از عرضه تبلت میان‌رده Galaxy Tab Advanced 2 و Galaxy Tab Advanced 2 XL بدون دکمه‌ی فیزیکی Home است.
۱۳۹۷/۴/۲۰

با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، متوجه شده‌ایم سامسونگ برای عرضه نزدیک به چهار تبلت در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده. سامسونگ برای کاربرانی‌ که تمایل به پرداخت هزینه زیاد ندارند، نسخه جدید Galaxy Tab A 8.0 را عرضه خواهد کرد و برای کاربرانی‌ که به دنبال یک محصول قدرت‌مند و رده‌بالا هستند، Galaxy Tab S4 را روانه بازار می‌کند. همچنین شکاف ایجاد شده با معرفی دو تبلت Galaxy Tab Advanced 2 و Galaxy Tab Advanced 2 XL پوشانده خواهد شد که اخیرا تصاویری از هر دو مدل به‌دست آمده است.

image

با Galaxy Tab A2 شروع می‌کنیم؛ این تبلت به عنوان نسخه ارتقا یافته مدل 2016 تبلت Galaxy Tab A 10.1 عرضه خواهد شد. همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که تبلت جدید سامسونگ به تراشه اگزینوس 7870 مجهز خواهد شد و از سه گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد. در نمای ظاهری این تبلت تغییراتی لحاظ شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف دکمه‌ی فیزیکی Home اشاره کرد و کاربران اکنون برای جابه‌جایی در محیط کاربری سیستم‌عامل اندروید باید از دکمه‌های نرم‌افزاری استفاده نمایند. با اینکه سامسونگ تصمیم گرفته است تا دکمه‌ی Home را از تبلت جدید خود کنار بگذارد، تغییراتی که در ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر اعمال شده است؛ چندان چشمگیر نیست و این موضوع با ماهیت Galaxy Tab A2 به عنوان یک تبلت میان‌رده هم‌خوانی دارد.

image

حال به مدل بزرگ‌تر یعنی Galaxy Tab A2 XL می‌پردازیم که گمان می‌رود تغییرات اعمال شده در آن فراتر از بهبود ساده مشخصات سخت‌افزاری باشد. به عنوان مثال، سامسونگ حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش داده است و این موضوع باعث شده تا تبلت جدید کره‌ای‌ها به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 10.5 اینی مجهز شود. بد نیست اشاره کنیم که تبلت Galaxy Tab S4 نیز به نمایشگر 10.5 اینچی مجهز خواهد شد. سامسونگ برای اینکه نشان دهد Galaxy Tab A2 XL از تِرِند پشتیبانی می‌کند؛ فاقد دکمه‌ی فیزیکی است و دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری جای دکمه‌های لمسی و دکمه‌ی فیزیکی Home را خواهند گرفت. البته در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این تبلت میان‌رده، اطلاعات چندانی منتشر نشده است؛ به جز اینکه می‌دانیم مدل مذکور به سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 مجهز خواهد شد. 

در حال‌حاضر، مشخص نیست سامسونگ چه زمانی از تبلت‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد؛ با این‌حال باید به این موضوع اشاره داشت که Galaxy Tab S4 به همراه یک محصول دیگر که احتمال می‌دهیم ساعت‌مچی هوشمند جدید سامسونگ باشد، در نمایشگاه IFA 2018 به نمایش گذاشته شود. به همین جهت، شاید بتوان امیدوار بود که جدیدترین تبلت سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)