خانهاخبار
پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با دوربین پاپ آپ در راه است

پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با دوربین پاپ آپ در راه است

تازه‌ترین تصویر منسوب به Mi MIX 3 تیزر تبلیغاتی است که این پرچمدار را با ماژول دوربین پاپ آپ به نمایش می‌گذارد. این گوشی سطح بالا قرار است سپتامبر سال جاری با 8 گیگابایت رم معرفی شود.
۱۳۹۷/۴/۱۴

چند روز پیش اولین تصویر زنده منسوب به پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی منتشر شد و آن را با طراحی کاملا بدون حاشیه به نمایش گذاشت. در این تصویر شاهد بودیم که حاشیه‌های چهارطرف صفحه نمایش هم اندازه طراحی شده بودند و همچنین دوربین سلفی هم در پنل جلو تعبیه نشده بود. حالا تصویر تبلیغاتی تازه‌ای از این گوشی سطح بالا منتشر شده است که به خوبی می‌تواند علت این طراحی عجیب را به نمایش بگذارد. اگر این تصویر صحت داشته باشد، Mi MIX 3 به ماژول دوربین سلفی از نوع پاپ آپ مجهز می‌شود.

image

پوستر تبلیغاتی پیش رو کاملا ساده طراحی شده است و طراحی ابتدایی کلی گوشی Mi MIX 3 را به نمایش می‌گذارد. باتوجه به این طراحی به نظر می‌رسد که شیائومی در Mi MIX 3 به خاطر کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش مجبور شده است دوربین سلفی را به شکل ماژولی متحرک در عرض بدنه تعبیه کند. علاوه بر این مورد عبارت The Light of Mi در این پوستر درج شده است که از احتمال معرفی Mi MIX 3 در ماه سپتامبر خبر می‌دهد. به تاریخ دقیق این روز مهم در ماه سپتامبر اشاره نشده است اما این موضوع دیگر چندان مهم به نظر نمی‌رسد چراکه حالا بازه کلی رونمایی از Mi MIX 3 سرانجام مشخص شده است. برخی کمپانی‌های سازنده بزرگ هم مانند اپل، ال جی و سونی قرار است در آن بازه زمانی از تازه‌ترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود پرده بردارند و شیائومی باید خودش را برای رقابت با این غول‌های تکنولوژی آماده کند.

انتظار می‌رود Mi MIX 3 هم مانند سایر پرچمداران رقیبش از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و احتمالا به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. علاوه بر این پیش بینی می‌شود که دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی این گوشی تازه تعبیه شود و به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9.0 و پوسته اختصاصی MIUI 10 بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد Mi MIX 3 را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز کند در حالی که Mi MIX 2S در ابتدای سال جاری با حسگر اثرانگشت در پنل پشتی معرفی شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)