خانهاخبار
تصویر رندری Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

تصویر رندری Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

تقریبا یک ماه و نیم دیگر تا رونمایی از فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ باقی مانده است. این گوشی پرچمدار حالا در یک تصویر رندر شده تازه فاش شده است.
۱۳۹۷/۴/۱۱

یک منبع آگاه تصویر رندر شده تازه‌ای را منتسب به پرچمدار Galaxy Note 9 در فضای وب منتشر کرده است که آن را در یک قاب محافظ شفاف نشان می‌دهد. این کاربر همچنین اشاره کرده که منبع اصلی انتشار این تصویر رسمی نیست اما می‌تواند شبیه‌ترین طراحی ممکن باتوجه به همه اطلاعاتی که در دسترس داریم باشد. تصاویر زنده و اطلاعات تفصیلی گوشی‌های پرچمدار کمپانی سامسونگ معمولا 8 تا 10 هفته پیش از معرفی رسمی منتشر می‌شود اما امسال این غول تکنولوژی توانسته است بهتر از گذشته از فاش شدن اطلاعات داخلی سازمانش جلوگیری کند.

image

 

علی رغم این موضوع که سامسونگ اوایل ماه اوت را برای رونمایی از این پرچمدار تازه تأیید کرده است، هنوز هیچ تصویر باکیفیت و معتبری از Galaxy Note 9 منتشر نشده است. از طرفی خبرهای مختلفی درباره آن منتشر شده است و اکثر کارشناسان و منابع آگاه معتقدند که Galaxy Note 9 به طور کلی شبیه نسل قبلی طراحی می‌شود و تفاوت عمده‌اش با Note 8 در تغییر موقعیت حسگر اثرانگشت و انتقال آن به زیر دوربین اصلی خواهد بود. حسگر اثرانگشت در Galaxy Note 8 سمت راست دوربین اصلی تعبیه شده بود و پس از انتقادهای فراوان به سامسونگ شاهد بودیم که طراحی این حسگر در Galaxy S9 تغییر یافت. حالا انتظار می‌رود که این تغییر در طراحی Galaxy Note 9 هم اعمال شود. همچنین پیش بینی می‌شود که Galaxy Note 9 صفحه نمایش Super AMOLED اینفینیتی با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس و نسبت نمایش 18.5:9 داشته باشد و نسخه استانداردش به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود.

گفته می‌شود که پرچمدار Galaxy Note 9 در 4 نسخه مختلف روانه بازار می‌شود و دو نسخه سطح بالای آن احتمالا از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 / 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. سامسونگ قرار است 18 مرداد در خلال رویداد آنپکد در نیویورک از پرچمدار تازه خود پرده بردارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Hamid

۱۳۹۷/۴/۱۱
چرا اثر انگشت به لبه علی کناری نمیارن حتی دوبی سلفی هم میتونن اونجا کار کنن با یک حالت کشویی

حامد

۱۳۹۷/۴/۱۱
اژدها وارد میشود