خانهاخبار
احتمال عرضه Galaxy S10 با نمایشگر 6.4 اینچی؛ مدل 5 اینچی نیز معرفی خواهد شد

احتمال عرضه Galaxy S10 با نمایشگر 6.4 اینچی؛ مدل 5 اینچی نیز معرفی خواهد شد

آن‌طور که ادعا شده است، سامسونگ در سال آینده گوشی پرچمدار Galaxy S10 را در یک مدل با نمایشگر 6.46 اینچی عرضه خواهد کرد؛ همچنین نسخه رده‌پایین نیز به نمایشگر 5 اینچی مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۴/۷

شرکت سامسونگ به صورت رسمی تأیید کرده است که جدیدترین و آخرین پرچمدار خود در سال 2018 را در تاریخ 9 اوت معرفی خواهد کرد. پس از اینکه جانشین Galaxy Note 8 رونمایی شود، انتظار می‌رود شرکت کره‌ای برای معرفی پرچمدار دیگر خود در نیمه اول سال 2019 آماده شود؛ مشخصات این مدل که احتمالاً Galaxy S10 نامیده خواهد شد، در شایعات زیادی فاش شده است و آخرین اطلاعات به‌دست آمده پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ نشان می‌دهد که یک مدل به صفحه‌نمایش 6.4 اینچی مجهز خواهد شد.

اندازه نمایشگر مدل «پلاس» Galaxy S10 احتمالاً 6.46 اینچ خواهد بود؛ بدین شکل، این مدل از نسل قبل یعنی Galaxy S9 Plus با نمایشگر 6.2 اینچی بزرگ‌تر است و حتی نسبت به Galaxy Note 8 با نمایشگر 6.3 اینچی یا Galaxy Note 9 سامسونگ با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین ادعا شده است که مدل معمولی Galaxy S10 نسبت به نسل قبل با افزایش اندازه روبه‌رو شده است و احتمالاً نمایشگری 6 اینچی خواهد داشت. جدا از این دو مدل، یک نسخه ارزان‌قیمت‌تر نیز به بازار عرضه خواهد شد که نمایشگری 5 اینچی و بدون انحنا خواهد داشت؛ همان‌طور که می‌دانید، در پرچمداران پیشین سامسونگ از صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی استفاده شده است اما به‌نظر می‌رسد که این روند در سال آینده ادامه نخواهد داشت و حداقل برای یک مدل از نمایشگر صفحه‌تخت استفاده می‌شود.

image

از دیگر شایعاتی که پیرامون پرچمداران 2019 سامسونگ منتشر می‌شود، احتمال عرضه حداقل یک مدل با دوربین سه‌تایی است؛ در نسل قبل و در مدل Galaxy S9 Plus از دوربین دوگانه استفاده شده بود اما Galaxy S9 با یک دوربین به بازار عرضه شده است. به همین جهت، بعید نیست Galaxy S10 با نمایشگر 6 اینچی و نسخه Plus آن به دوربین سه‌گانه مجهز شده باشند. 

با اینکه انتظار می‌رفت Galaxy S10 به دوربین سه‌بعدی مجهز شده باشد که تشخیص چهره پیشرفته را امکان‌پذیر می‌کند؛ سامسونگ تصمیم گرفته است تا از سنسورهای پیشرفته برای دوربین اصلی استفاده نماید تا بدین شکل، جانشین Galaxy S9 قادر به ارائه قابلیت‌های واقعیت افزوده از طریق دوربین عقب خود باشد. 

در رابطه با طراحی احتمالی که نسل جدید پرچمداران سری Galaxy S ارائه خواهند داد، جزئیات زیادی به‌دست نیامده است اما انتظار می‌رود Galaxy S10 فاقد حاشیه در پنل جلوی خود باشد؛ سامسونگ اخیراً در یک نمایشگاه، گوشی را به نمایش گذاشته است که بلندگوی مخاطب آن با نمایشگر ادغام شده و انتظار می‌رود که این ایده به پرچمداران آینده شرکت کره‌ای راه پیدا کند. بدین شکل، می‌توان امیدوار بود که حاشیه‌های بالای نمایشگر کوچک‌تر یا حذف خواهد شد و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه افزایش پیدا می‌کند. همچنین شایعه شده است که سامسونگ از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر برای پرچمداران 2019 خود استفاده خواهد کرد و کاربر با لمس بخشی از صفحه‌نمایش می‌تواند گوشی خود را آنلاک نماید.

انتظار می‌رود Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus به صورت رسمی در ماه ژانویه معرفی شوند؛ رونمایی زودهنگام از آن‌ها بدین جهت است که پرچمداران جدید سامسونگ پیش از گوشی تاشوی این شرکت با نام تجاری Galaxy X که در ماه فوریه معرفی خواهد شد، عرضه شوند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

emperor7548

۱۳۹۷/۴/۷
عالیه

رسول

۱۳۹۷/۴/۷
جسارتا در پاراگراف اول تاریخ معرفی s10 رو به اشتباه نیمه اول ۲۰۱۸ ثبت کردین در حالیکه نیمه اول ۲۰۱۹ هست