خانهاخبار
ال جی به دنبال توسعه ساعت هوشمند Watch Libre

ال جی به دنبال توسعه ساعت هوشمند Watch Libre

انتظار می‌رود کمپانی ال جی سه ساعت هوشمند تازه را در دست توسعه داشته باشد. به جز Watch Sport و Style حالا پای ساعت هوشمند تازه‌ترین با نام تجاری Libre به میان آمده است.
۱۳۹۷/۴/۵

انتظار می‌رود که کمپانی ال جی به زودی نسل تازه ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کند. علاوه بر این ساعت همچنین به نظر می‌رسد که گجت هوشمند مشابه دیگری را هم در دست توسعه داشته باشد چراکه اخیرا نام تجاری LG Watch Libre را رسما به ثبت رسانده است. کمپانی ال جی نام تجاری مذکور را ابتدای ماه ژوئن در کره جنوبی به ثبت رساند و اسناد آن هم ابتدا توسط وبلاگ هلندی LetsGoDigital که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند، منتشر شد. علاوه بر نام تجاری در این اسناد همچنین توضیح مختصری وجود دارد که نشان می‌دهد LG Watch Libre قرار است یک ساعت هوشمند مچی نوین باشد. پیش بینی می‌شود که ساعت مذکور از سیستم عامل Wear OS یا همان Android Wear گوگل قدرت بگیرد.

image

کمپانی ال جی چندی پیش برای دو دستگاه هوشمند تازه خود از FCC مجوز دریافت کرد. باتوجه به مندرجات پایگاه کمیسیون ارتباطات آمریکا، شناسه‌های این محصولات هوشمند LG-W315 و LM-W319 است. همچنین گفته می‌شود که این دو دستگاه هوشمند به ترتیب از امکان ارتباطی 4G LTE و Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند اما مطمئن نیستیم که به ساعت هوشمند تازه Libre مرتبط باشند چراکه سازنده مذکور معمولا ابتدا نام تجاری مورد نظرش را ثبت می‌کند و مدت‌ها پس از آن توسعه محصولات مرتبط با آن را نهایی می‌کند. انتظار می‌رود که تازه‌ترین ساعت‌های هوشمند ال جی تا پایان تابستان امسال معرفی شوند هرچند این غول تکنولوژی همچنان باید تازه‌ترین مدل‌های سری Watch Sport و Watch Style را هم معرفی کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که رونمایی نهایی از Libre به زودی رخ ندهد.

کمپانی کوالکام چندی پیش اعلام کرد که یه پردازنده تازه در راه دارد و قرار است آن را تا اواخر سال 2018 رسما معرفی کند. به نظر می‌رسد که حداقل یکی از ساعت‌های هوشمند آینده ال جی هم از این پردازنده تازه قدرت بگیرند. حالا دیگر بازار پوشیدنی‌های هوشمندی مانند مچ‌بندهای سلامتی برخلاف گذشته اصلا پررونق نیست و نوبت به ساعت‌های هوشمند نوین رسیده است تا بازار را به چنگ آورند. کمپانی ال جی ممکن است ساعت یا ساعت‌های هوشمند تازه خود را اواخر ماه اوت در نمایشگاه بین المللی IFA که در برلین آلمان برگزار می‌شود، معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)