خانهاخبار
به لطف ویژگی جدید، زمان استفاده از اینستاگرام قابل کنترل می‌شود

به لطف ویژگی جدید، زمان استفاده از اینستاگرام قابل کنترل می‌شود

در راستای تلاش برای کاهش زمانی که روزانه صرف تلفن‌ همراه خود می‌کنیم، اینستاگرام قابلیتی جدیدی را به زودی ارائه خواهد داد که کاربر را قادر می‌سازد تا مدت زمان استفاده از این اپلیکیشن را تعیین کند.
۱۳۹۷/۳/۲۹

چندی پیش از قابلیت جدیدی در iOS 12 رونمایی شد که کاربران را از مدت زمانی که روزانه صرف آیفونشان می‌‌کنند مطلع سازد، حال طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده است اینستاگرام نیز قصد دارد چنین قابلیتی را به کاربرانش ارائه دهد.

image

بر اساس تصاویری که جین مانچون وونگ منتشر کرد، قرار است اینستاگرام، سایت به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو که به فیسبوک تعلق دارد، به زودی ویژگی «User Insights» را ارائه کند تا به این ترتیب کاربران را مطلع سازد که روزانه چه مدت زمانی را صرف این برنامه می‌کنند و علاوه بر این همانند ویژگی «take a break reminder  » که در یوتیوب موجود است، به کاربران اجازه می‌دهد مدت زمان مشخصی را برای استفاده از اینستاگرام تعیین کنند و در صورت گذشتن از این مرز پیام هشدار دریافت کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید اینستاگرام امکان محدود کردن تعداد اعلان‌هاییست که از این برنامه دریافت می‌‌شود؛ این ویژگی به طور چشمگیری می‌تواند زمان استفاده از اینستاگرام را کاهش دهد. 

image


هرچند ویژگی User Insights هنوز به اینستاگرام اضافه نشده است، می‌تواند گامی موثر در جهت استفاده سالم‌تر از تلفن‌های هوشمند باشد و انتظار می‌رود به زودی اکثر برنامه‌های محبوب مجهز به چنین ویژگی شوند، با این حال تصور می کنیم تعداد کمی از کاربران حتی با وجود هشدارهای ذکر شده، از اپلیکیشن محبوبشان بگذرند، به خصوص افرادی که به معنای واقعی به گوشی‌های همراهشان اعتیاد دارند. گام بعدی برای ترک این اعتیاد صدور مجوز برای خاموش کردن گوشی یا جلوگیری از دسترسی به برنامه پس از گذشت مدت زمان مشخصی است، چیزی که اکثر ما تمایلی به آن نداریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۳/۳۰
در حال حاضر بزرگترین اسباب‌تفریح و خوش‌گذرانی ما ایرانی‌ها شده اینستاگرام??
ارج می‌نهیم این موهبت‌الهی را?