خانهاخبار
افشای محافظ صفحه‌نمایش Galaxy Note 9؛ آیا طراحی تغییر پیدا می‌کند؟

افشای محافظ صفحه‌نمایش Galaxy Note 9؛ آیا طراحی تغییر پیدا می‌کند؟

تصاویر تازه منتشر شده، محافظ نمایشگر فبلت Galaxy Note 9 را به نمایش می‌گذارد؛ به‌نظر می‌رسد این مدل به نمایشگری هم‌اندازه با نسل قبل مجهز خواهد بود.
۱۳۹۷/۳/۱۱

محافظ صفحه‌نمایش Galaxy Note 8 در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شده است که طراحی پرچم‌دار آینده سامسونگ را نشان می‌دهد. از آنجایی‌که محافظ صفحه‌نمایش مانند محافظ‌هایی است که در حال‌حاضر برای نمایشگر Galaxy Note 8 وجود دارد، می‌توان به دو موضوع پی برد؛ اول اینکه Galaxy Note 9 به نمایشگری هم‌اندازه با نسل قبل مجهز خواهد شد و فاقد بریدگی در بالای نمایشگر است یا اینکه تصاویر به‌دست آمده، جعلی است و هیچ ارتباطی به عضو جدید سری Galaxy Note که در تابستان از آن رونمایی خواهد شد، ندارد! در صورت صحت فرض اول، Galaxy Note 9 از صفحه‌نمایش 6.3 اینچی بهره خواهد برد و شایعات گذشته مبنی بر افزایش اندازه نمایشگر به 6.4 اینچ صحت ندارد.

image

پیرامون پرچم‌دار جدید سامسونگ، شایعات متفاوتی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عرضه احتمالی Galaxy Note 9 با 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد؛ گفته می‌شود نسخه رده‌بالای پرچمدار جدید سامسونگ، حافظه ذخیره‌سازی مشابه با فبلت Mate RS پورش دیزاین هوآوی خواهد داشت و به هشت گیگابایت رم مجهز شده است. با این‌حال، نسخه‌هایی که تاکنون از Galaxy Note 9 در بنچمارک‌های مختلف از جمله GeekBench فاش شده‌اند؛ تنها از شش گیگابایت رم استفاده می‌کنند. به همین جهت، ممکن است چنین شایعاتی پیرامون Galaxy Note 9 مبنی بر افزایش حافظه نسخه گران‌قیمت به 512 گیگابایت صحت نداشته باشد!

همچنین مدتی پیش اعلام شده بود که سامسونگ احتمالاً در تاریخ 29 جولای از گوشی Galaxy Note 9 رونمایی خواهد کرد؛ هرچند، هیچ دلیلی برای عرضه زودهنگام پرچمدار آینده شرکت کره‌ای اعلام نشده است. گمان می‌رود با عرضه زودهنگام این گوشی، سامسونگ به دنبال بهبود وضعیت فروش گوشی‌های پرچمدار خود باشد زیرا فروش Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus کم‌تر از حد انتظار بوده است.

image

با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم، Galaxy Note 9 فاقد پردازنده جدیدی خواهد بود و با تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 کواالکام عرضه خواهد شد؛ گفته می‌شود در ایالات متحده از تراشه ساخت کوالکام استفاده خواهد شد و در سایر بازارها، می‌توانید جانشین Galaxy Note 8 را با تراشه اگزینوس 9810 خریداری نمایید. سامسونگ از هر دو تراشه در گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus استفاده کرده بود؛ نسل قبل یعنی Galaxy Note 8 نیز با پردازنده اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 کوالکام در بازارهای مختلف عرضه شده است.

شرکت کره‌ای پیرامون Galaxy Note 9 تأیید کرده است که پرچمدار نیمه دوم 2018 خود را با نسخه جدید دستیار صوتی بیکسبی عرضه خواهد کرد؛ این نسخه در حال آزمایش است و تا زمان عرضه Galaxy Note 9 به بازار، نهایی خواهد شد. در نسخه جدید بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ عملکرد طبیعی‌تر خواهد داشت و دسترسی به آن ساده‌تر می‌شود؛ بدین شکل که نیازی نیست برای استفاده از بیکسبی، هربار آن‌را با فرمان Hi, Bixby فراخوانی نمایید. انتظار می‌رود پیشرفت‌هایی در دوربین Galaxy Note 9 اعمال شده باشد و این مدل، از دوربین دوگانه مانند نسل قبل بهره بگیرد؛ ضمن اینکه شایعه شده است ظرفیت باتری پرچمدار جدید سامسونگ به 3800 میلی‌آمپر ساعت افزایش خواهد یافت. 

شما چه انتظاری از Galaxy Note 9 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مجید.ب

۱۳۹۷/۳/۱۳
سلام.من کاری به گلکسی نوت ۹ ندارم ولی دیروز رفتم برای یه آشنایی گوشی بخریم گفت شما زیاد توی سایت هایی که در مورد موبایل فعالیت میکنن میری و مطالعه میکنی و تا حدودی اطلاعاتت خوبه منم هم مجبور شدم باهاش برم و در نهایت پیشنهاد من هواوی پی اسمارت بود و خودش گلکسی جی ۷ کور که در نهایت چون برند براش مهم بود جی۷ کور رو خرید ولی شما قضاوت کنید گوشی هواوی پی اسمارت با قیمت ۱/۲۰۰ یکسان با جی ۷ کور سامسونگ ولی پی اسمارت با بدنه تمام فلزی در برابر بدنه پلاستیکی و سنسور اثر انگشت فوق العاده سریع پی اسمارت(اونایی که توی دنیای موبایل سر و کار دارند میدونند که هر گوشی که براش سنسور اثر انگشت تعبیه میشه قیمت بین المللی و جهانیش ۲۵ دلار هست یعنی با ارز آزاد بیش از ۱۵۰ هزار تومن پول هر سنسور اثر انگشت برای شرکت سازنده آب میخوره)که این دومین امتیاز مثبت پی اسمارت نسبت به جی ۷ کور هستش و امتیاز بعدی پی اسمارت حافظه رم و روم ۳۲ و ۳ در برابر حافظه رم و روم ۱۶ و ۲ جی سون کور و چهارمین امتیاز پی اسمارت دوربین دوگانه در پشت با قابلیت ثبت تصاویر وایدتر و تصاویر پوکه و پنجمین امتیاز پی اسمارت رزولویشن +FH فول اچ دی پلاس با تراکم پیکسلی تقریبا ۴۵۰ پی پی ای در برابر رزولویشن اچ دی با تراکم پیکسلی ۲۶۷ پی پی آی و ششمین امتیاز پی اسمارت نسبت به گلکسی جی ۷ کور ساپورت کردن سرعت اینترنت +4G یا همون cat6 پی اسمارت در برابر سرعت اینترنت 4G یا همون cat3 هستش.و امتیاز مثبت دیگر پی اسمارت اندروید ۸ در برابر اندروید ۷ هستش و نهمین امتیاز پی اسمارت بدنه پی اسمارت بسیار بسیار مقاوم تر از جی ۷ کور هستش.دوستان این یک نمونه از گوشیهای هواوی هستش که حدودا ۹ تا امتیاز بیشتر رو در یک اسمارت فون ارائه داده با قیمت یکسان در برابر گلکسی جی سون کور داشت و فقط نکته مثبت جی ۷ تکنولوژی Amoled در برابر تکنولوژی ips lcd هستش.حالا دوستان دو دوتا چهارتا کنید و قضاوت با شما.مرسی از عوامل و مدیریت سایت محبوب جی اس ام.

حمید

۱۳۹۷/۳/۱۲
سامسونگ همیشه بهترین فبلت های دنیا رو داشته جدیدا سری میت هواوی نزدیکش شده

حمید

۱۳۹۷/۳/۱۲
والا اچ تی سی هم در پرچمدار جدیدش هیچ تغییری نداد فقط یک دوربین اضافه کرد چه شاهکاری کمرش نشکنه :)))))))))))))))))))))))))))))

محمد

۱۳۹۷/۳/۱۲
بهترین فبلت امسال در بیشتر قسمت ها بهترینه

محمد

۱۳۹۷/۳/۱۲
مگه طراحی هنگی u12+ نسبت به هنگی u11+ تغییر داشت؟ آها یک دوربین اضافه کرد چه پیشرفتی خخخخخخخخخخخخ