خانهاخبار
عرضه آیفون LCD جدید اپل به سه رنگ متفاوت؛ جوانان در اولویت هستند!

عرضه آیفون LCD جدید اپل به سه رنگ متفاوت؛ جوانان در اولویت هستند!

براساس یک شایعه جدید، اپل درنظر دارد به منظور جذب جوانان، آیفون LCD آینده خود را در سه رنگ جدید عرضه نماید.
۱۳۹۷/۲/۲۷

براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده است، اپل احتمالاً رنگ‌های جدیدی را برای نسخه LCD آیفون‌های امسال خود عرضه می‌کند؛ شایعه شده است که در ماه سپتامبر از سه آیفون جدید رونمایی خواهد شد که دو مدل از آن‌ها نمایشگر OLED دارند و مدل ارزان‌قیمت‌تر نیز به صفحه‌نمایش LCD مجهز شده است. اکنون نیز، یک تحلیل‌گر با نام Jun Zhang پیش‌بینی می‌کند که اپل با عرضه رنگ‌های جدید آیفون خود، جوانان را هدف قرار خواهد داد.

در حال‌حاضر، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای به فروش می‌رسند؛ البته نسخه Product Red این دو مدل مدتی پیش معرفی شده بود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها به دنبال متنوع‌ساختن هرچه بیشتر رنگ‌بندی آیفون LCD جدید خود هستند تا بدین طریق، نظر مساعد کاربران جوان را جلب نمایند. در صورتی‌که اپل برای عرضه آیفون جدیدش از iPhone 5C الهام گرفته باشد، احتمالاً دو رنگ سبز و سفید نیز از آیفون آینده خود ارائه خواهد داد. جدا از اینکه عرضه رنگ‌های جدید به جذب جوانان کمک خواهد کرد، می‌تواند باعث شود تا مدل LCD از نسخه‌های گران‌قیمت OLED یعنی iPhone X 2018 و iPhone X Plus 2018 متمایز شود. 

image

در این گزارش به صورت دقیق مشخص نشده است که چه تفاوت‌های دیگری میان مدل LCD و نسخه‌های گران‌قیمت‌تر OLED وجود خواهد داشت؛ با این‌حال، گمان می‌کنیم که جنس بدنه جانشین آیفون 8 و نسل دوم آیفون 10 متمایز باشد. البته اگر نگران هستید که کوپرتینویی‌ها از پلاستیک برای آیفون LCD جدید خود استفاده کنند، احتمالاً چنین نخواهد شد؛ بعید است اپل در سال 2018 که شیشه و آلومینیوم در میان گوشی‌های هوشمند رواج یافته است، از بدنه پلاستیکی برای آیفون جدید خود استفاده کند اما این احتمال را نباید نادیده گرفت که شاید آیفون LCD جدید اپل فاقد پنل پشتی از جنس شیشه باشد. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، شایعه شده بود نسخه Product Red آیفون 10 راهی بازار خواهد شد اما کوپرتینویی‌ها به دلیل وجود مشکل در تولید این گوشی، تصمیم گرفتند تا از عرضه آن صرف‌نظر نمایند؛ این در حالی است که آلومینوم محدودیت‌های شیشه را ندارد و دست اپل را برای اعمال شخصی‌سازی هرچه بیشتر باز می‌گذارد.

لازم به‌ذکر است که تمامی آیفون‌های امسال اپل از طراحی مانند آیفون 10 برخوردار خواهند بود؛ حاشیه‌ی بالای نمایشگر حذف می‌شود و این حاشیه جای خود را به زائده نسبتاً کوچک با نام Notch خواهد داد که محل جای‌گیری سنسور دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است. ضمن اینکه انتظار داریم آیفون LCD جدید اپل از سیستم تشخیص چهره Face ID بهره بگیرد و مدل‌های دیگر با نمایشگر OLED نیز احتمالاً به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهند شد. جدا از سه آیفون جدیدی که در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد، شایعه شده است یک آیفون دیگر نیز توسط اپل ارائه می‌شود که جانشین iPhone SE 2018 خواهد بود؛ این مدل به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده است و از نظر سخت‌افزاری، مشخصاتی قابل مقایسه با آیفون 7 دارد که در سال 2017 راهی بازار شده بود. انتظار داریم نسل دوم iPhone SE با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در هند به تولید برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)