خانهاخبار
هوآوی در ساخت Nova 3e از چه نوآوری‌هایی استفاده کرده است؟

هوآوی در ساخت Nova 3e از چه نوآوری‌هایی استفاده کرده است؟

در ادامه این مطلب شما را با برخی از ویژگی‌های نوا 3 ایی آشنا می‌کنیم. ویژگی‌هایی که نو هستند و معمولا در گوشی‌هایی میان‌رده به کار نمی‌روند ولی این گوشی هوآوی از آنها استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۲/۳۰

Nova 3e یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده هوآوی است که به آن لقب سوپراستار جدید داده‌اند! بخشیدن این لقب به Nova 3e بیراه نیست اگر بدانید که این گوشی‌ میان‌رده با داشتن قیمتی مناسب از چه امکانات و ویژگی‌های به‌روزی برخوردار است که با حضور در بازار می‌تواند سایر رقبای خود را دچار چالشی جدی کند.

هوآوی عادت دارد که برای همه محصولات خود ارزش قائل شود و تفاوتی میان پرچمدار و میان‌رده نگذارد. به همین دلیل است که در اکثر گوشی‌های میان‌رده این شرکت ویژگی‌ها و امکاناتی را می‌بینید که پرچمداران هوآوی نیز از آنها بهره می‌برند.

در ادامه این مطلب شما را با نوآوری‌ها و فناوری‌های جدیدی که در Nova 3e وجود دارد آشنا می‌کنیم.

image

تلالو رنگ در طراحی

نیازی به گفتن ندارد که طراحی گوشی‌های هوآوی سال به سال پیشرفت داشته است. اکنون طراحی میان‌رده‌های این شرکت نیز به سطح بالایی رسیده است.

Nova 3e در چهار رنگ مشکی، طلایی رزگلد و آبی به بازار عرضه می‎شود که در پشت بدنه دستگاه می‌درخشند و تلالویی چشم‌نواز دارند؛ مخصوصا مدل آبی که زیبایی آن دوچندان است.

 

استفاده از ناچ در نمایشگر بدون لبه

امسال اضافه شدن بریدگی بالای نمایشگر، یا چیزی که Notch خوانده می‏شود، را در اکثر گوشی‌های رده‌بالا می‌بینیم. هوآوی این ویژگی را همراه با نمایشگر بدون لبه به Nova 3e آورده است تا کاربران محصولی با ظاهری متفاوت در دست داشته باشند.

image

رابط کاربری هوشمند

Nova 3e از رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برد که ضمن برخورداری از سرعت و عملکرد بالا، رفتاری کاملا هوشمند دارد. رابط کاربری این گوشی با تکیه بر یادگیری ماشین رفتار کاربر را می‌شناسد و حرکات و خواسته‌های او را پیش‌بینی می‌کند به این ترتیب کارها سریع‌تر انجام می‌شوند؛ عملکرد دستگاه بالا می‌رود و مصرف باتری کم می‏شود.

 

تشخیص چهره سریع

اگر فکر می‌کند تنها گوشی‌های گران قیمت بازار توانایی باز کردن قفل گوشی بر اساس چهره افراد را دارند سخت در اشتباهید. Nova 3E قادر است با اسکن چهره شما قفل گوشی به سرعت باز کند. قابلیت تشخیص چهره این گوشی از امنیت بالایی برخوردار است و به راحتی نمی‌شود آن را فریب داد به گونه‌ای که اگر خواب باشید یا عکس‌تان را جلو دستگاه بگیرند، گوشی متوجه شده و قفل را باز نمی‌کند.

image

افکت زنده روی تصاویر

یکی از ویژگی‌ها جالب و سرگرم‌کننده Nova 3e ویژگی AR Lens دوربین دستگاه است. با فعال کردن این حالت می‌توانید به صورت زنده روی تصویر خود افکت‌ها و ماسک‌های جالبی بگذارید، از صورت خود عکس یا فیلم بگیرید.

 

بلوتوث دوگانه

بلوتوث Nova 3e قادر است به صورت هم‌زمان به دو دستگاه مختلف وصل شود و داده‌ها را ارسال و دریافت کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای هر کاری ارتباط بلوتوث را به یک دستگاه قطع کنید و به دیگری وصل شوید. مثلا می‌توانید ضمن ارسال موسیقی با بلوتوث به ضبط ماشین، تماس‌های خود را با هندزفری بلوتوث پاسخ دهید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

میشکا وثوقی

۱۳۹۷/۳/۴
میان رده عالیییییییی یعنی این گوشی
از هر لحاظ عالیه
ظاهرش هم فوق العاده شیک و خوشدسته
حاشیه‌های باریک نمایشگر در کنار ضخامت ۷.۴ میلی‌متری nova3e، ارگونومی بسیار مناسبی رو برای این گوشی به ارمغان آورده ،
این گوشی هم به خاطر نزدیکی ابعادش به nova 2 plus که من دارم به‌راحتی تو دست جای می‌گیره و با وجود بهره‌بردن از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی، کار کردن یک‌دستی با آن به‌سادگی امکان‌‌پذیر هست.
بهره‌بردن از پنل‌های شیشه‌ای 2.5D در کنار فریم فلزی، لذت دوچندانی رو برای کاربر به همراه داره و حس استفاده از یک پرچمدار بی نظیر با قیمت خیلی مناسب تر رو برای محصول میان‌رده‌‌ی هواوی ایجاد و به کاربر منتقل می‌کنه.
Huawei Nova 3e در سه‌رنگ آبی، مشکی و صورتی به بازار عرضه می‌شه که با براقیت خاصی که تو معرفیش دیده شد همه رنگ هاش بی نظیر و خاص هستند که این براقیت زیبایی گوشی رو دو چندان میکنه به نظرم هواوی در حال حاضر بهترین شرکت تولید کننده گوشی تو بازار هست که با پشتیبانی و خدمات مناسبش تو کشورمون آدم رو بیش از پیش ترغیب میکنه برا خریدش

nima

۱۳۹۷/۳/۴
اگر بخوایم مثل شما فکر کنیم خیلی از چیزای بازار کپی میشه!!! اتفاقا کارای هواووی خیلی با کیفیته و همون کارایی گوشیایی مثل ایفون یا سامسونگ رو داره ولی برعکس اونا بجای اینکه پول برند رو بگیره قیمتای مناسبی اتفاقا روش گذاشته مثلا دوربیناش نسبت به ایفون زمین تا اسمون بهترن یا دوام و کارایی باتریش که شکی توش نیس ... چیزی که در مورد خانواده نوا میشه گفت اینه که بیشتر واسه کسایی هست که خواهان یه گوشی کاملا مدرن هستن با یه طراحی کاملا به روز شده که نوا3 ای کاملا این مدل طراحی رو رعایت کرده که میشه گفت در کنار طراحی هم پردازنده قوی توی این گوشی به کار برده شده و هم اینکه قسمت مناسبی داره.در مورد صفحه نمایشگر میشه گفت که ابعادش 5.84 اینچه که بزرگ محسوب میشه.رزولوشن مطلو و بالا رو میشه توی این گوشی دید. رنگها به واقعیت نزدیکن و زیبایی طبیعی خودشون رو دارن. هواوی در نوا ۳ ای ازنسخه‌ی ۸.۰ رابط کاربری خود و اندروید اوریو استفاده کرده .رم 64 گیگابایتی حافظه داخلی این گوشی هست.با استفاده ازmicroSdتا256 گیگابایت میتونین حافظه اش رو ارتقا بدین.

آرتین امامی

۱۳۹۷/۳/۳
دوربین سلفی این گوشی یکی از قوی ترین و بهترین دوربین های سلفی موجود تو بازار هست
محبوبیت عکاسی سلفی باعث شده تا هواوی محصول میان ‌رده‌ی خودش رو به دوربینی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و ابعاد پیکسل‌ ۱.۰ میکرومتری مجهز کنه، این سنسور رو لنزی با دیافراگم F2.0 و میدان دید واید ۷۸ درجه همراهی میکنه، این لنز از نوع ۵ لایه‌ پلاستیکی هست حساسیت نور در حد مطلوبی باشه، ضمن اینکه فاصله‌ی کانونی معادل ۲۷ میلی‌متری آن، عمق میدان رو بهبود میده و کیفیت تصاویر پرتره یا ماکرو رو ارتقاء میده.
نوا ۳ ای به کمک فناوری تجمیع نور ۴ به یک هواوی میتونه با ترکیب چهار پیکسل ۱.۰ میکرومتری و تبدیل اونا به یک پیکسل ۲.۰ میکرومتری، تصاویری با کیفیت عالی تو محیط ‌‌های کم ‌نور ثبت کنه؛ چون به ‌لطف این فناوری، گیرنده‌های نور در نوا ۳ ای، چهار برابر بزرگتر هستند و سطح حساس به نور در آن ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است، این موضوع باعث می‌شود تا روشنایی و نسبت سیگنال به نویز تو محیط‌ های تاریک بهبود پیدا کنه. نوا ۳ ای برای ثبت تصاویر سلفی تو محیط ‌های تاریک از نمایشگر خودش به‌عنوان فلش استفاده میکنه، به ادعای هواوی، این فلش طیفی از ۱۱ دمای رنگی رو برای متعادل‌ سازی نور ارائه میده که نتیجه‌ اون ثبت تصاویر واضح‌ در شرایط نوری مختلف هست.

امین کاویانی

۱۳۹۷/۳/۳
قابلیت «Face unlock» ویژگی جالبی هست که معمولا روی گوشی های گرون پرچمدار موجود تو بازار دیده میشه که هواوی به گوشی ‌های جدید خودش از جمله nova 3e اضافه کرده و از اون به عنوان یک راه جایگزین برای باز کردن قفل گوشی استفاده کرده .
با توجه به نرم ‌افزاری بودن این قابلیت در کنار دوربینی با سخت افزار قوی که در ادامه نوضیح دادم در موردش میشه انتظار امنیتی مشابه با حسگر اثر انگشت رو داشت؛
Face Unlock از تصویر دریافتی از دوربین سلفی گوشی و یک الگوریتم خاص برای شناسایی فرد استفاده میکنه. طبق اعلام هواوی الگوریتم درنظر گرفته شده برای این قابلیت قادر به مقایسه‌ تعداد زیادی از جزئیات چهره (بیش از ۱۰۰۰) هست؛
میان‌رده‌ی زیبای هواوی دوربین دوگانه‌ با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی بهره میبره که در گوشه‌ بالا و سمت چپ پنل پشتی گوشی با چینشی عمودی و برآمده قرار دارن. سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسل ۱.۱۲ میکرومتری در کنار لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار داره؛ اما وظیفه‌ی سنسور دوم، تشخیص بهتر عمق برای تصاویر پرتره‌ بهتر با افکت بوکه هست.
هواوی برای ثبت تصاویر سلفی بهتر، تو بریدگی لبه‌ بالایی نمایشگر نوا ۳ ای، دوربینی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و ابعاد پیکسلی ۱.۰ میکرومتر قرار داده و این سنسور پشت لنزی با دیافراگم f/2.0، میدان دید گسترده‌ی ۷۸ درجه‌ ای و فاصله‌ کانونی معادل ۲۷ میلی‌متری قرار داره که به ثبت عمق میدان و تصاویر پرتره‌ بهبود یافته کمک میکنه.

سالار افشاری

۱۳۹۷/۳/۳
سلام به دوستان عزیز
هواوی دلیل عرضه‌ مدل ‌های پرتعداد خودش تو بازار میان‌ رده ‌ها رو افزایش تقاضا در این بخش از بازار و پاسخگویی به تمام سلایق میدونه و این کار رو به بهترین شکل انجام داده و بازار میان رده ها رو به صورت کامل در اختیار گرفته
Nova 3e هم مثل گوشی پرچمدار جدید هواوی یعنی P20 نمایشگری کشیده با یک بریدگی کوچک داره
تراشه‌ قدرتمند kirin ۶۵۹ و حافظه‌ 4گیگابایتی قلب تپنده‌ این گوشی رو تشکیل میدن که برای اجرای هر بازی و اپلیکیشن سنگین، مناسب و کاربردیه
هواوی تو nova3e از شیشه تو پشت گوشی استفاده کرده
فریم دستگاه هم فوق العاده زیباس و از فلز ساخته شده و به خوبی و با کمک دو نوار پلاستیکی به شیشه‌ های پشت و جلوی گوشی پیوند خورده.
با وجود اینکه پشت دستگاه به صورت تخت طراحی شده، ضخامت ۷.۴ میلی‌ متری و چهار گوشه‌‌ انحنادار دستگاه باعث شده تا دستگاه به بهترین شکل تو دست جا بگیره
تو یه کلام گوشی از هر لحاظ کم وکاستی نداره و عالیه