خانهاخبار
گوشی‌های Galaxy A6 و A6 Plus در وبسایت رسمی سامسونگ فاش شدند

گوشی‌های Galaxy A6 و A6 Plus در وبسایت رسمی سامسونگ فاش شدند

پس از انتشار شایعه‌های متعدد درباره احتمال معرفی میان رده‌های تازه Galaxy A6 و A6 Plus حالا این دو گوشی در وب‌سایت رسمی سامسونگ اندونزی دیده شده‌اند.
۱۳۹۷/۲/۱۲

کمپانی سامسونگ ظاهرا قصد دارد دو گوشی میان رده تازه Galaxy A6 و A6 Plus را به زودی روانه بازار کند چراکه در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار خبرهای متعددی درباره این دو دستگاه هوشمند بودیم. علاوه بر انتشار شایعه‌ها درباره قیمت و همچنین تصاویر زنده Galaxy A6 و A6 Plus، این گوشی‌ها حالا به طور رسمی و به همراه اطلاعات کامل در وب‌سایت سامسونگ اندونزی دیده شده‌اند.

image

هر دو گوشی Galaxy A6 و A6 Plus از صفحه نمایش اینفینیتی Super AMOLED بهره می‌برند. Galaxy A6 صفحه نمایش 5.6 اینچی اچ دی پلاس  1480 در 720 با نسبت نمایش 18.5:9 دارد و پنل نمایش مدل بزرگتر هم فول اچ دی پلاس 6 اینچی با وضوح تصویر 2220 در 1080 و نسبت تصویر 18.5:9 است. فلش LED مجزا مخصوص دوربین سلفی در حاشیه بالای پنل نمایش این دو مدل تازه طراحی شده است و هر دو به ترتیب به حسگر 16 و 24 مگا پیکسلی مجهز شده‌اند.

image

تنها Galaxy A6 Plus قرار است مانند Galaxy Note 8 سامسونگ به ویژگی Live Focus مجهز شود. این قابلیت به کمک دوربین دوگانه‌ای گوشی مذکور که از لنزهای 16 و 5 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 و 1.9 بهره می‌برد، به دست می‌آید. مدل Galaxy A6 دوربین اصلی تکی با یک لنز 16 مگا پیکسلی دارد و ظرفیت باتری‌شان از مدل کوچک تا بزرگ به ترتیب معادل 3000 و 3500 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. پیش از این هم در گزارش تازه‌ای گفته شده بود که A6 Plus از قابلیت تشخیص چهره، پرداخت موبایلی NFC، بلوتوث نسخه 5.0 و همچنین اندروید 8.1 اوریو پشتیبانی می‌کند و این ویژگی‌ها احتمالا در A6 وجود خواهند داشت.

در وب‌سایت سامسونگ اندونزی همچنین به دستیار هوشمند بیکسبی به عنوان قابلیت دیگر Galaxy A6 و A6 Plus اشاره شده است. البته بیکسبی به شکل کامل در آن‌ها وجود ندارد چراکه Galaxy A6 و A6 Plus از دکمه اختصاصی‌اش بهره نمی‌برند. عبارت فعال کردن بیکسبی (Hello Bixby) معمولا روی دستگاه‌هایی دیده می‌شود که سطح بالا هستند و پردازنده توانمندی روی‌شان تعبیه شده است.

image

هر دو مدل Galaxy A6 و A6 Plus به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند و از کارت حافظه جانبی هم تا 256 و 400 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند اما حافظه رم‌شان به ترتیب 3 و 4 گیگابایت است. سامسونگ مشخصا به پردازنده این گوشی‌های تازه اشاره نکرده است اما باتوجه به گزارش اخیر باید بگوییم که A6 Plus به جای اسنپ‌دراگون 625 از اسنپ‌دراگون 450 قدرت می‌گیرد در حالی که پردازنده A6 هم اگزینوس 7870 انتخاب شده است.

Galaxy A6 Plus احتمالا 360 تا 400 یورو قیمت گذاری می‌شود و A6 هم حدودا 300 تا 340 یورو خواهد بود. هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این دو میان رده تازه مشخص نشده است اما سامسونگ اندونزی در صفحه مشخصات‌شان عبارت "به زودی" را درج کرده است. انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک از این دو میان رده رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ali

۱۳۹۷/۴/۱۹
تاریخ دقیق ورودش به بازار ایران کی هست

مجید

۱۳۹۷/۴/۱۹
ادمین پس کی این گوشی وارد بازار ایران میشه

Saeed

۱۳۹۷/۲/۱۲
400 یورو قیمت جهانیش هست

Soroosh

۱۳۹۷/۲/۱۲
امیدوارم قیمت معقولی براش در نظر گرفته بشه

سینا

۱۳۹۷/۲/۱۲
ارزش داره
A7 2017 را بدم A6+
بگیرم؟
دوربین و رمش که قوی تره
اما CPU را شک دارم
کاش اگزینوس میزدم اونم