خانهاخبار
خبرهای تازه از گلکسی A6 و A6 Plus سامسونگ؛ انتشار ویدیوی زنده و صدور مجوز TENAA!

خبرهای تازه از گلکسی A6 و A6 Plus سامسونگ؛ انتشار ویدیوی زنده و صدور مجوز TENAA!

دو میان رده تازه Galaxy A6 و A6 Plus سامسونگ در نوبت معرفی قرار گرفته‌اند و هر روز شاهد انتشار خبرهای تازه‌ای درباره آن‌ها هستیم. در همین راستا روز گذشته ویدیوی زنده راهنمای A6 و اسناد مجوز TENAA برای A6 Plus منتشر شدند.
۱۳۹۷/۲/۹

گفته می‌شود که سامسونگ دو گوشی میان رده سطح بالای تازه را به نام‌های Galaxy A6 و A6 Plus در دست توسعه دارد. این گوشی‌ها در هفته‌های اخیر بارها در گزارش‌ها و شایعه‌های مختلف منتشر دیده شدند و تصاویر زنده متعددی منسوب به آن‌ها منتشر شد. همچنین در خلال روزهای اخیر شاهد انتشار مجوز 3C و NCC برای Galaxy A6 Plus در میان این دوگانه تازه بودیم. هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها قرار است روانه چه بازارهایی شوند و ممکن است برخلاف دریافت مجوز FCC اصلا به بازارهای امریکایی راه پیدا نکنند چراکه برخی سازندگان گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ مایل هستند حتی در صورت عدم تمایل به عرضه گوشی‌هایشان آن‌ها را حتما براساس استانداردهای آمریکا طراحی و تولید کنند. بدین ترتیب در حال حاضر پپیش بینی می‌شود که Galaxy A6 و A6 Plus تازه حتما در چین و کشورهای مهم آسیایی عرضه شوند اما خبری درباره سرنوشت احتمالی‌شان در اروپا و آمریکا در دسترس نیست.

image

در ادامه انتشار گزارش‌های مختلف درباره Galaxy A6 و مدل بزرگترش روز گذشته هم شاهد انتشار ویدیوی زنده تازه و همچنین اسناد مربوط به صدور مجوز TENAA برای به ترتیب A6 و A6 Plus بودیم.

ویدیوی منتسب به Galaxy A6 به خوبی می‌تواند نمای ظاهری و همچنین بسیاری از مشخصات فنی این گوشی را در اختیارتان قرار دهد. اگر اطلاعات منتشرشده قبلی درباره این گوشی صحت داشته باشند، میان رده تازه سامسونگ از پردازنده اگزینوس 7870 و 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. در این ویدیو شاهد هستیم که گوشی مذکور به دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 و دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.9 مجهز شده و یک فلش LED اختصاصی هم در پنل جلوی آن تعبیه شده است.

زبانو گوینده در این ویدیو ویتنامی است و احتمالا کاربران اندکی وجود دارند که می‌توانند به درستی متوجه منظور او شوند. اما به طور خلاصه درباره محتوای ویدیوی فاش شده باید بگوییم که Galaxy A6 سامسونگ یک گوشی میان رده توانمند با قابلیت‌های جالب توجه عکاسی، پنل نمایش اینفینیتی مسطح و اندروید اوریو است.

از طرف دیگر Galaxy A6 Plus روز گذشته مجوز TENAA دریافت کرد و توانستیم به تصاویر زنده آن در نماهای مختلف دست یابیم اما متاسفانه هنوز مشخصات فنی آن در پایگاه مذکور درج نشده است. انتظار می‌رود که این گوشی برخلاف مدل کوچکتر از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه بهره ببرد و حسگر اثرانگشتش هم زیر این لنزها تعبیه شود. شایان ذکر است که طراحی کلی آنتن‌های این گوشی در پنل پشتی بسیار شبیه به سری Galaxy J سامسونگ به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود که این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2280 در 1080 دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. Galaxy A6 Plus همچنین احتمالا 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

کمپانی سامسونگ هنوز رسما وجود این گوشی‌ها را تأیید نکرده و در مورد تاریخ رونمایی رسمی آن‌ها هم اظهار نظر نکرده است. از طرفی با توجه به انتشار گزارش‌های پی در پی درباره این دو میان رده تازه انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن‌ها باشیم. کسب و کار سامسونگ در کشور چین همچنان از نظر فروش موفق به نظر می‌رسد اما گزارش شده سهم این غول تکنولوژی در بازار موبایل آسیای شرقی باتوجه به ظهور سازندگانی نظیر اوپو، هوآوی، ویوو و شیائومی در حال حاضر بسیار ناچیز شده است. این غول تکنولوژی اصلا تمایلی ندارد استراتژی خود را در این بازار رقابتی به برنامه مشابه برنامه اخیر ال جی تغییر دهد اما سرنوشت درآمدها و سودش در این بازارها در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند؛ مخصوصا با توجه به این موضوع که سامسونگ همچنان بر حاشیه سود بسیار بالا تأکید می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

عباس

۱۳۹۷/۲/۱۱
این گوشی قراره جایگزین گوشی های سری j سال گذشته بشن!
پس نمیشه به عنوان میانرده ازشون نام برد, مخصوصا با اون پردازنده ای که دارن! یه چیزی بین میان رده و پایین رده هستن,

علیSAMSUNG A

۱۳۹۷/۲/۱۰
A7 2017 مو میفروشم اینو میگیرم

pars71

۱۳۹۷/۲/۹
پشتش شبیه J5 pro و J7 pro ست

alikh79

۱۳۹۷/۲/۹
این از میان رده ها بالاتره با اون دوربین دوگانه به نظر من گوشی خوبیه و طراحی که مثل همیشه عالی

Platform

۱۳۹۷/۲/۹
تنوع در هر چیزی خوبه و باعث دربرگرفتن سلیقه و توقعات زیادی میشه اما زمانی که تنوع به سمت زیاد شدن پشت سرهم بره میشه زیاده روی که نتیجه مثبت نخواهد داشت! سامسونگ روی همین میانرده دوگانه سری گلکسی A8 و سری گلکسی J تمرکز کنه بسیار بهتر هست و میتونه محصولی حیای شده تر و کم اشکال تر بده خریدار، مسئولین سامسونگ و حتی کم و بیش دیگر شرکت ها مثل اینکه شب خواب میبینن و صبح میخان عملیش کنن، حالم بهم خورد از بس به اصل ها و مشکلات بی توجه هستن و فقط سعی میکنن شرکتها موبایل بدن بیرون برای فروش