خانهاخبار
شب؛ رزرو محل اقامت سفر در 3 دقیقه!!

شب؛ رزرو محل اقامت سفر در 3 دقیقه!!

آیا برای برنامه ریزی و هماهنگی محل اقامت وقت کافی ندارید؟ آیا به دنبال محل اقامت با کیفیت و ارزان هستید؟ آیا در شهری که سفر می کنید و یا در روستایی دور از شهر، هتل یا اتاقی برای اسکان شما وجود دارد؟
۱۳۹۷/۱/۱۵

شب تجربه‌ای به یاد ماندنی از اجاره آنلاین  ویلا و آپارتمان را به شما ارائه می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان بتوانید محل مورد علاقه خود را رزرو کنید.

سایت شب با فراهم کردن امکان رزرو اینترنتی ویلا ، خانه و آپارتمان ، از طریق کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند، این امکان را به کاربر می دهد تا در کمترین زمان به برنامه ریزی سفر و هماهنگی محل اقامت بپردازد و با  ویلا ها  و خانه های اجاره ای محل  اقامت آشنا شود و با رزرو آن ها قبل از شروع سفر با خیالی آسوده به مسافرت برود.

image

از طريق  سایت شب به نشانی www.shab.ir، ميتوانيد با انتخاب شهر مقصد و مدت اقامت سفر،  ويلاي مورد نظر خود را در هر شهر، يا مكانی در ایران رزرو كنيد. شما می توانید با مبلغي كه براي يك اتاق در هتل پرداخت مي كنید،  يك منزل با تمام وسايل، بطور كامل در اختيار داشته باشيد.

شب سایتی برای رزرو اینترنتی اقامتگاه است که هدف خود را ارائه کیفیت بالا و تجربه خوب در اقامت تعیین کرده است.

شب برای اینکه از کیفیت خدمات ویلا،آپارتمان و منازل اجاره ای  مطمئن شود، تک تک آنها را از نظر کیفیت خدمات، بهداشت و تحویل به موقع  اقامتگاه بررسی می‌کند؛ تا کاربران  را از هر نظر راضی نگه دارند در ضمن پرداخت شما را تضمین کرده و قابلیت استرداد وجه و پرداخت مبلغ لغو رزرو را داراست.

تیم پشتیبانی شب یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی ، میان شرکت‌های ایرانی است که با ارتباطی دوستانه سعی در برطرف کردن  مشکلات کاربران به بهترین شکل ممکن را دارد.

برای رزرو ویلا، خانه و آپارتمان با گوشی‌های هوشمند، باید اپلیکیشن اندرویدی یا iOS شب را روی دستگاه خود نصب کنید. تفاوتی که اپلیکیشن شب با اپلیکیشن‌های مشابه دارد کاربری آسان و سرعت بالای آن است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amir

۱۳۹۷/۱/۱۹
بله من مهمون خارجی داشتم از این وب سایت خونه گرفتم ولی سایتشون ورژن انگلیسی نداره

علی معلم

۱۳۹۷/۱/۱۹
برای مسافر خارجی هم میتونه استفاده بشه؟