خانهاخبار
گوشی گیمینگ بلک‌شارک شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

گوشی گیمینگ بلک‌شارک شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

شرکت BlackShark با یک فروشگاه در چین وارد همکاری شده است تا گوشی‌های گیمینگ جدیدش را به فروش برساند.
۱۳۹۷/۱/۳

گوشی‌های هوشمند برای مقاصد مختلفی توسعه یافته‌اند؛ با این‌حال، برخی از گوشی‌هوشمند خود به عنوان وسیله‌ای برای تجربه بازی‌های موبایلی استفاده می‌کنند. در بازار، محصولات مختلفی وجود دارد که به دلیل مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند برای تجربه بازی‌های موبایلی مناسب هستند؛ هرچند پس از مدتی، سرعت گوشی‌های هوشمند به دلیل افزایش حرارت درون گوشی کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه، نیاز جدیدی در بازار موبایل به‌وجود آمده است که عرضه گوشی‌های هوشمند گیمینگ را به یک نیاز تبدیل می‌کند.

در حال‌حاضر، شرکت ریزر گوشی Razer Phone را به عنوان یک مدل گیمینگ عرضه کرده است و همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های مختلف به دنبال رونمایی از گوشی‌های گیمینگ خود باشند. از جمله شرکت‌هایی که به عرضه گوشی گیمینگ علاقه نشان داده‌اند، می‌توان به ایسوس، شیائومی و برند Nubia زدتی‌ای اشاره کرد؛ در میان این سه برند، شرکت تابعه شیائومی با نام BlackShark در حال توسعه گوشی گیمینگی با ویژگی‌های نوآورانه است.

image

ظاهراً مقامات شرکت BlackShark، اخیراً با فروشگاه Jingdong پکن به توافقی دست‌ یافته‌اند که به موجب آن، این فروشگاه گوشی‌های گیمینگ BlackShark شیائومی را به مدت سه سال به صورت آنلاین تبلیغ می‌کند و فروش آن‌ها را برعهده دارد. BlackShark همچنین اولین گوشی گیمینگ خواهد بود که از طریق فروشگاه JD به فروش خواهد رسید.

همان‌طور که گفته شد، BlackShark یک مجموعه کاملاً مستقل نیست و به عنوان یک شرکت تابعه شیائومی فعالیت می‌کند. به همین جهت، فناوری‌های مورد استفاده در گوشی گیمینگ BlackShark توسط شیائومی توسعه خواهد یافت. اگر گمانه‌زنی‌ها پیرامون گوشی گیمینگ BlackShark صحت داشته باشد، این مدل از سیستم خنک‌کننده قدرت‌مند بهره خواهد برد که باعث تمایز آن از گوشی‌های گیمینگ رقیب می‌شود؛ مدل مذکور، همچنین اخیراً در آزمون AnTuTu فاش شده و توانسته است 270 هزار امتیاز به‌دست آورد.

گوشی گیمینگ شیائومی، نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن FHD+ خواهد داشت؛ اندازه صفحه‌نمایش در حال‌حاضر، مشخص نشده است. این مدل با هشت گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهد شد.

گوشی گیمینگ Razer Phone که پیش‌تر از آن نام برده شد، نمایشگری با نرخ بازسازی 120 هرتز دارد و پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده‌ی آن است. البته برخلاف گوشی جدید شیائومی، ریزر فون فاقد صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 است؛ ضمن اینکه حاشیه‌های زیادی در بالا و پایین صفحه‌نمایش گوشی RazerPhone وجود دارد که به بلندگوهای این مدل اختصاص یافته است. گوشی گیمینگ ریزر به دوربین دوگانه مجهز شده است اما به‌نظر می‌رسد که در این زمینه، عملکرد چندان خوبی ندارد؛ ریزر با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف در جهت بهبود عملکرد دوربین اصلی تلاش کرده است اما هرگز دوربین این گوشی با پرچمداران مطرح بازار قابل مقایسه نیست.

به جزء شیائومی، شرکت ایسوس نیز احتمالاً گوشی گیمینگ به بازار عرضه خواهد کرد. شایعه شده است گوشی گیمینگ ایسوس در اواخر سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ البته مشخصات سخت‌افزاری یا قابلیت‌های این گوشی مشخص نشده و تنها در مرحله حدس و گمان است.

شما چه انتظاری از گوشی گیمینگ جدید شیائومی دارید؟ آیا در صورت عرضه، گوشی‌های گیمینگ BlackShark را خریداری خواهید کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۶
ال جی که بهتره مشکل بوت لوپشو حل کنه

رامین

۱۳۹۷/۱/۵
هر کمپانی یه نقصایی داره
من خودم الجی g4 داشتم
1.600 پولشودادم سریع اول بود
به یه سال نکشید بردش سوخت
صفحشم سایه قرمز مینداخت نتنها من بلکه این مشکل گریبان خیلیا رو گرفته بود با این گوشی
الجی حتی معذرت خواهیم نکرد و گوشیاشو جمع نکرد؛مثل کمپانی سامسونگ ک سری نوتش میسوخت .هر کمپانی ممکنه مشکلاتی براش پیش بیاد
من خودم اعتقادی نداشتم ب گوشی چینی اونم برند شیاومی الان یه max 2 دارم واقعا ازین گوشی راضیم به نسبت قیمتی ک دادم ؛همه چیش اوکی

mahdi

۱۳۹۷/۱/۳
قبول داری شیائومی نمی تونه با این روش کارشو ادامه بده؟ واقعا وقتی برندهای بزرگی میان گوشی میزنن این برند که فقط با فروش بالاش توی چین بزرگ شده نمی تونه چیزی بگه. به نظرم آینده دست اپل با آِفونش و ال جی با پرچمدارای مثل وی 30 هست

mahdi

۱۳۹۷/۱/۳
شیائومی هر چقدر هم گوشی با مشخصات مختلف بیرون بده نمی تونه بیشتر از چند سال عمر کنه چون اصالت نداره. برندهای بزرگی مثل اپل و ال جی با فناوری عجین شدند. آینده موبایل دست ایناست

Soroosh

۱۳۹۷/۱/۳
6 یا 8 گیگ رم داشته باشه.سرعت پردازنده گرافیکی بالا باشه و باتری هم قوی باشه،ابعاد هم حدودا 5.5 اینچ باشه.بنظرم دوربین هم نسبتا خوب باشه.انتظارایی که از نظر من این گوشی باید داشته باشه اینه!