خانهاخبار
احتمال معرفی پیش از موعد Galaxy Note 9 سامسونگ

احتمال معرفی پیش از موعد Galaxy Note 9 سامسونگ

براساس شایعات منتشر شده، توسعه Firmwate فبلت Galaxy Note 9 هم‌اکنون آغاز شده است و این مدل در اوایل ماه اوت معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۳

حال که سامسونگ از گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی کرده است، شایعه‌پردازان گمانه‌زنی پیرامون پرچم‌دار جدید این شرکت از سری Galaxy Note را آغاز کرده‌اند. براساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده، توسعه Firmware گوشی Galaxy Note 9 آغاز شده است.

شرکت سامسونگ، توسعه Firmware مربوط به این گوشی را با شماره بیلد N960FXXE0ARB7 و N960FXXU0ARC5 آغاز کرده است؛ باید توجه داشت که توسعه Firmware این گوشی، دو هفته زودتر در مقایسه با نرم‌افزار گوشی Galaxy Note 8 آغاز شده است و به همین جهت، گمان می‌کنیم که جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ در اوایل ماه اوت معرفی خواهد شد. با توجه به این موضوع، کُره‌ای‌ها پرچم‌دار خود را پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی خواهند کرد. امسال نیز Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با فاصله کم‌تر از یک سال نسبت به نسل قبل یعنی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus معرفی شده بود.

image

جدیدترین فبلت سامسونگ، احتمالاً از زبان طراحی Infinity Display 2.0 بهره خواهد برد که در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus دیده بودیم؛ از نظر طراحی، این گوشی تفاوت چشمگیری با نسل قبل نخواهد داشت اما فریم مقاوم‌تری دارد و بدنه آن نیز نسبت به ضربه مقاومت بیشتری خواهد داشت. همچنین بعید نیست حسگر اثرانگشت نسبت به نسل قبل، جای‌گیری بهتری داشته باشد؛ برای اطلاع در Galaxy Note 8 و Galaxy S8 حسگر اثرانگشت در سمت راست دوربین قرار داشت اما در Galaxy S9، سنسور اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده است تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد. از این رو، در صورتی‌که Galaxy Note 9 مطابق با شایعات بدون حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر معرفی شود؛ احتمالاً به سنسور اثرانگشت در پایین دوربین اصلی مجهز خواهد بود.

تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 کوالکام به جانشین فبلت Galaxy Note 9 قدرت می‌دهد؛ هر دو پردازنده بر مبنای نسل دوم فرآیند پردازش 10 نانومتری FinFET توسعه یافته‌اند. انتظار داریم مانند Galaxy Note 8 در ایالات متحده و چین، نسخه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه شود؛ این در حالی است که در سایر بازارها، سامسونگ از تراشه اختصاصی خودش یعنی اگزینوس 9810 بهره می‌گیرد.

Galaxy Note 8 با شش گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه عرضه شده بود. به همین جهت، ممکن است جانشین آن نیز با شش گیگابایت رم به بازار عرضه شود؛ هرچند، ممکن است فضای ذخیره‌سازی بیشتری ارائه دهد و نسخه پایه آن به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد.

Galaxy Note 8 به عنوان اولین پرچم‌دار سامسونگ با دوربین دوگانه معرفی شد و Galaxy S9 Plus با بهره‌گیری از دوربین دوگانه خارق‌العاده، انتظارات را از گوشی‌های سامسونگ افزایش داد؛ به همین جهت، بعید است Galaxy Note 9 در زمینه عکاسی تفاوت چشمگیری نسبت به نسل قبل داشته باشد. سخت‌ترین قسمت برای پیش‌بینی مشخصات Note 9، مربوط به ظرفییت باتری آن است؛ شاید پرچمدار  جدید سامسونگ با باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت مانند نسل قبل عرضه شود یا ظرفیت باتری آن افزایش پیدا کند. سامسونگ پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با باتری 3000 و 3500 میلی‌آمپر ساعت ارائه داده بود که مشابه با باتری نسل قبل است؛ به همین جهت، محتمل خواهد بود که در این زمینه Galaxy Note 9 تفاوت چشمگیری با Note 8 نداشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۶
وی 30 که هنگ میکنه بوت لوپ میشه چیپستش قدیمیه دو تومن هم نمی ارزه چه برسه به 4 تومننننننننننننننننننننننن

محمد

۱۳۹۷/۱/۶
که بوت لوپ میشه و هنگ میکنه اونم با 4 تومن پول.ال جی مفتش هم گرونه

mahdi

۱۳۹۷/۱/۳
به چه درد میخوره آخه؟ گوشی باید کیفیت سخت افزاری داشته باشه به نسبت قیمتش. طراحی خوشگل داشته باشه. شما انصافا وی 30 پلاس رو ببین یه سر و گردن از پرچمدارای بقیه برندها بهتره

mahdi

۱۳۹۷/۱/۳
خدایی کسی بخواد برای این برند پول بده اشتباه می کنه. وی 30 پلاس از همه این پرچمدارای سامسونگ بهتره.

محمد محمدی

۱۳۹۷/۱/۳
نوت9 اینترنت نسل 5 رو ساپورت میکنه 5G