خانهاخبار
نوروز ۱۳۹۷ مبارک

نوروز ۱۳۹۷ مبارک

گروه جی‌اس‌ام ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی، فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ را به شما همراهان همیشگی و مخاطبین عزیز تبریک عرض می‌نماید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۹

یک بار دیگر چرخه طبیعت به نقطه پایان زمستان و شروع بهار رسیده و با وارد شدن به سال جدید فرصتی ایجاد کرده تا از گذشته درس بگیریم و با بستن پرونده اتفاقات پشت سر، نگاهی پرامید و پرانرژی به آینده داشته باشیم. یک سال دیگر نیز گذشت و در این مدت سعی کردیم تا حد توان محتوای مناسبی را برای شما مخاطبین عزیز و همراهان همیشگی جی‌اس‌ام تهیه کنیم. در سالی که گذشت بیش از پیش از نظرات و بازخوردهای شما چه در سایت و چه در شبکه‌های اجتماعی جی‌اس‌ام کمک گرفتیم تا نواقص کارمان را برطرف کرده و محتوای ارائه شده در سایت و مجلات جی‌اس‌ام را بیشتر با سلیقه و خواست شما هماهنگ و سازگار کنیم.

در این راستا خوشبختانه موفق شدیم که در سال ۹۶ دو لاین جدید خودرو و کامپیوتر را به سایت جی‌اس‌ام اضافه کنیم. بخش‌هایی که با نام کالایاب خودرو و کالایاب کامپیوتر ارائه شده‌اند و در آنها روی جدول مشخصات محصولات شاخص بازار تمرکز زیادی صورت گرفته است. محتوای این بخش‌ها پیش از این به گونه‌ای دیگر بصورت آفلاین در مجلات جی‌اس‌ام ارائه می‌شد اما با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده تصمیم برآن شد که آنها را به‌شکل آنلاین نیز در اختیار شما قرار دهیم. البته مجلات جی‌اس‌ام از جمله کالایاب خودرو همچنان پرقدرت و کامل‌تر از گذشته به کار خود ادامه می‌دهد و لاین خودرو و کامپیوتر جایگزین مجلات نخواهد شد.

امیدواریم در سال پیش رو نیز بتوانیم همچنان مطابق با میل شما و همگام با پیشرفت دنیای فناوری مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. این را به یاد داشته باشید که حضور و مشارکت شما در بخش‌های مختلف رسانه جی‌اس‌ام ما را در محقق شدن این امر مهم یاری می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۱
ما هم این جشنِ باستانی را خدمت شما جی‌اس‌ام‌‌های عزیز تبریک عرض می‌کنیم. با آرزوی سالی سراسر برکت و رحمت??

حامد اقارجبی

۱۳۹۷/۱/۱
با تبریک سال نو خدمت همه دوستان عزیز در گروه جی اس ام سال خوبی داشته باشید پر بار تر از پارسال فقط یک نکته در سال گذشته در کنار همه پیشرفت های مختلف یک ایراد بزرگ را نادیده گرفته شده است و آن حذف گل سرسبد جی اس ام و آن هم مجله جیبی که دیگر چاپ نشده است