خانهاخبار
معرفی گوشی ارزان Zone 4 ال جی با 64 گیگابایت حافظه داخلی

معرفی گوشی ارزان Zone 4 ال جی با 64 گیگابایت حافظه داخلی

کمپانی ال جی یک گوشی پایین رده تازه به نام Zone 4 معرفی کرد. این گوشی 5 اینچی 2 گیگابایت رم دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

کمپانی ال جی روز گذشته رسما از یک گوشی ساده با صفحه نمایش رنگی و مشخصات سطح پایین به نام Zone 4 پرده برداشت. این گوشی تازه ارزان قیمت جانشین Zone 3 است که دو سال پیش معرفی و روانه بازار شده بود. همان‌طور که از گوشی‌های ارزان و ساده امروزی انتظار می‌رود، بدنه گوشی تازه Zone 4 هم از جنس پلاستیک ساخته شده است و حاشیه‌های صفحه نمایش آن مخصوصا بالا و پایین پنل جلو بسیار ضخیم دیده می‌شوند. این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر 1280 در 720 دارد و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 425 قدرت می‌گیرد. Zone 4 ال جی همچنین 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که کاربران می‌توانند آن را در صورت تمایل به کمک کارت حافظه جانبی microSD ارتقا دهند.

image

دوربین اصلی تکی در پنل پشتی این گوشی یک لنز 8 مگا پیکسلی دارد و دوربین سلفی‌اش هم از لنز 5 مگا پیکسلی قدرت می‌گیرد. ظرفیت باتری قابل تعویض لیتیوم یونی آن معادل 2500 میلی آمپر ساعت گزارش شده و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.2 هم به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. Zone 4 ال جی همچنین به همراه حسگر اثرانگشت معرفی شده که در پنل پشتی آن زیر ماژول فلش قرار گرفته است. لازم است در این باره به نکته مهمی اشاره کنیم. ال جی با معرفی Zone 4 درواقع اولین باری است که سری پایین رده Zone  خود را به چنین حسگری مجهز می‌کند. یک بلندگوی اصلی تکی در گوشه پایین سمت چپ پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است در حالی که دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور آن در لبه سمت چپ فریم دیده می‌شوند. Zone 4 همچنین از ویژگی‌های ارتباطی مختلفی ازجمله 4G LTE، VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند. این گوشی اولین بار ماه گذشته در فضای وب دیده شد و گفته می‌شد که قرار است از سری Optimus معرفی شود.

کمپانی ال جی هنوز تاریخ نهایی و رسمی عرضه جهانی را درباره این گوشی اعلام نکرده اما می‌دانیم قیمت آن حدودا 115 دلار است. نسل قبلی این گوشی ژانویه سال 2016 به بازار راه یافت و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که به زودی شاهد ورودش به بازار جهانی باشیم. Zone 4 قرار است در رنگ آبی مراکشی عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)